مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در این استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۰۶۳۰

به گزارش جام جم آنلاین،کلیم الله وثوقی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال ۹۵ هزار مسافر در قالب ۹ هزار و ۵۰۰ سفر با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در استان اردبیل جابجا شدند، افزود: جابجایی مسافر با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به ثبت تردد یک میلیون و ۱۱۴ هزار وسایل نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل در تعطیلات نوروز امسال، گفت: تردد در مبادی ورودی و خروجی استان نسبت به پارسال برابری می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه طرح نوروزی راهداری استان اردبیل همزمان با سراسر کشور از روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه سال گذشته شروع و تا روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه سال جاری به مدت ۲۰ روز در تمامی محور‌های مواصلاتی استان با اولویت راه‌های منتهی به مکان‌های گردشگری اجرا شد، اظهار کرد: بیشترین تردد در محور‌های مواصلاتی استان در این مدت در دهم فروردین ماه ثبت شده است.
وثوقی گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۴۵ درصد تردد‌ها در راه‌های ارتباطی این استان مربوط به پلاک استان تهران و ۲۵ درصد تردد‌ها مربوط به پلاک استان آذربایجانشرقی بوده و پلاک‌های مربوط به استان‌های گیلان و آذربایجانغربی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
وی افزود: بیشترین تردد در این مدت به ترتیب در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس، اردبیل - سرچم و بالعکس و جاده اردبیل - سراب و بالعکس ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم اکنون ۴۰ هزار وسایل نقلیه مسافران در استان اردبیل حضور دارد و رفت و آمد در محور‌های مواصلاتی استان بدون هیچ مشکلی در جریان بوده و روان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها