دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

ایران در کنار مقاومت فلسطین ایستاده است

«زیاد نخاله» در نشست خبری گفت: ایران نقش مهمی طی ماه های گذشته داشته و در کنار مقاومت فلسطین ایستاده است.
کد خبر: ۱۴۵۰۳۸۲

به گزارش جام جم آنلاین، «زیاد نخاله» در نشست خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان گفت: ایران نقش مهمی طی ماه‌های گذشته داشته و در کنار مقاومت فلسطین ایستاد. اقای وزیر از ابتدای تجاوز مسائل را دنبال می‌کردند. این مساله چیزی بود که ما انتظار داشتیم و برای ما عجیب نبود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت فلسطین ایستاده و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همچنان از مردم فلسطین و مقاومت دفاع می‌کند لذا این مساله بر هیچ کسی پوشیده نیست که البته بهای این مساله را (اعمال تحریم‌ها علیه ایران) هم پرداخته است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین عنوان مرد: اما مسأله‌ای که مواضع ایران را مشخص می‌کند این است که ایران پشتیبان ملت فلسطین است. اگر حمایت ایران نبود ملت فلسطین نمی‌توانست ادامه دهد. در همه سطوح ما حمایت را شاهد بودیم و تشکر می‌کنم از ملت عزیز ایران که همواره در کنار عدالت و ملت فلسطین می‌ایستد. صمیمانه از مسئولان و رهبر بزرگ انقلاب اسلامی نیز تشکر می‌کنم.

نخاله در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که بار دیگر که همدیگر را مشاهده می‌کنیم ما پیروز شده باشیم. ما در پایان نبرد طوفان الاقصی و پیروزی با شما دیدار خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها