مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اینکه ظرفیتهای گردشگری همدان به عنوان یکی از مهمترین بخش های قابل توجه در توسعه استان است، گفت: تا ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، حدود ۲ هزار و ۱۲۸ خانوار به تعداد ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاههای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۹۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی اظهار داشت: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران اسلامی، از جهات مختلف همچون آب و هوای خوب، آثار تاریخی شگفت انگیز و مناطق مستعد تفریحی از نقاط مهم و گردشگرپذیر کشور ایران محسوب می شود و نوروز فرصت مناسبی است تا بتوانیم فرهنگ غنی استان را به مردم کشور عزیزمان معرفی کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در خدمات دهی مطلوب به مسافران نوروزی، افزود: آموزش و پرورش مدارسی را که از نظر امکانات بهداشتی و خدماتی در سطح بالاتری هستند، در اختیار مسافران گذاشته که باعث رضایت مندی مسافران نوروزی شده است.

وی تصریح کرد: میهمانان فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در ۱۵ پایگاه به تعداد ۱۲۵ آموزشگاه و در ۱۲۰۶ اتاق(کلاس) پذیرش می شوند که شامل ۱۵۵ اتاق ویژه، ۹۰۸ اتاق الف، ۳۴ اتاق ب و ۹ مکان از قبیل مراکز خانه ی معلمان، اردوگاه ها و... است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها