رئيس پليس راه شمال استان کرمان از اجرای پويش اجتماعی
   رئيس پليس راه شمال استان کرمان از اجرای پويش اجتماعی "نه به تخلف رانندگي در سفرهاي نوروزي" به همراه اعطاي جوايز به رانندگان قانونمند خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۹۸۳۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، سرهنگ علي رضايي،گفت: در راستاي بهره گيري از ظرفيت هاي اجتماعي براي مشارکت کاربران ترافيکي در حوزه رعايت دقيق مقررات و کاهش تصادفات در سفرهاي نوروزي پويش اجتماعي"نه به تخلف"در بازه زماني 25 اسفندماه 1402 تا15 فروردين1403 اجرا مي شود. 

وي افزود: عنوان کلي اين طرح"نه به تخلف رانندگي در سفرهاي نوروزي" و شعار آن"سالم برگرديم" در نظر گرفته شده است و عموم شهروندان و رانندگان مي توانند شماره پلاک خودروئي که در ايام نوروز پيمايش جاده اي داشته و فاقد تخلف مي باشد را به شماره 09999543036در پيام رسان هاي سروش و ايتا ارسال نمايند تا پس از بررسي توسط مرکز اجرائيات راهور فراجا مشمول قرعه کشي و دريافت جوايز شوند.
 
رئيس پليس راه شمال استان کرمان تصريح کرد: براي اين پويش پوستري نيز طراحي شده که به منظور اطلاع رساني و مشارکت حداکثري شهروندان در حوزه هاي رسانه اي و فضاي مجازي، جرايدو تبليغات محيطي منتشر مي شود تا ان شاء الله شاهد مشارکت حداکثري در اين پويش و رعايت دقيق مقررات عبور و مرور در همه محورهاي درون و برون شهري باشيم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها