استاندارکرمان گفت: منابع مالی به منظور ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در کرمان تامین شده است. 
استاندارکرمان گفت: منابع مالی به منظور ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو در کرمان تامین شده است. 
کد خبر: ۱۴۴۹۱۵۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، محمدمهدی فداکار، در شورای مسکن استان افزود: با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، برای خانواده‌های دارای فرزند چهارقلو زمین اختصاص یافته و کمک می‌کنیم با منابع غیردولتی ساخت و ساز انجام شود.

وی با تاکیدبر ضرورت تأمین زیرساخت برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن. افزود: ما زمین را واگذار می‌کنیم، اما بخش مهم زیرساخت‌هاست که باید آماده شده و هر چه سریع‌تر کار شروع شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت و ساز بلافاصله بعد از واگذاری زمین باید آغاز شود، افزود: پس از واگذاری زمین، برای ساخت و ساز مهلت سه ماهه تعیین و ارزیابی شود تا به افرادی که ساخت و ساز را شروع نکرده‌اند، اخطار بدهند و زمین به فرد دیگری واگذار شود.

استاندارکرمان با تأکید بر اینکه باید حرکت مردم به سمت ساخت و ساز زمین‌ها باشد، گفت: ظرفیتی ایجاد شده و باید کمک کنیم تا مردم ساخت و ساز را شروع کنند و چالش به وجود نیاید.

وی به پروژه مسکن ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره کرد و گفت: قرارداد میان ستاد فرمان اجرایی امام(ره) با وزارت راه و شهرسازی است و متأسفانه برای استان گرفتاری ایجاد کرده است، اما پیگیریم تا مشکل حل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها