مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمان خبرداد:

اجرای طرح ضیافت الهی اوقاف در ۲۰۰ بقعه متبرکه استان کرمان

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمان  از اجرای طرح ضیافت الهی اوقاف همزمان با ماه مبارک رمضان در قریب ۲۰۰ بقعه متبرکه استان کرمان خبرداد.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمان از اجرای طرح ضیافت الهی اوقاف همزمان با ماه مبارک رمضان در قریب ۲۰۰ بقعه متبرکه استان کرمان خبرداد.
کد خبر: ۱۴۴۸۹۵۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام علی جلالی، در نشست خبری گفت: طرح ضیافت الهی اوقاف همزمان با ماه مبارک رمضان در قریب ۲۰۰ بقعه متبرکه استان اجرامی شود که از بین این بقاع متبرکه در ۷۳ بقعه به صورت ویژه است. 

وی به اعزام ۶۰ مبلغ برای اجرای  طرح ضیافت الهی اشاره کرد افزود: در این طرح فعالیت‌های قرآنی همچون جزءخوانی قرآن، کرسی تلاوت با حضور چهره‌های قرآنی استان و تفسیر به صورت ویژه در ۷۳ بقعه انجام می شود. 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با بیان اینکه برای اجرای طرح آرامش بهاری فضاسازی بقاع متبرکه انجام می شود افزود: برگزاری نمازجماعت در همه بقاع، مراسم تحویل سال، غبارروبی قبور شهدای همجوار با بقاع متبرکه، برپایی خیمه‌های معرفت ، ارائه مشاوره با اولویت مسئله خانواده و جمعیت دربقاع متبرکه از جمله برنامه های طرح آرامش بهاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها