اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه شورای تأمین مسکن از پیشرفت فیزیکی ۴۵درصدی ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت در خراسان شمالی خبر داد .
کد خبر: ۱۴۴۸۹۴۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

مهدی رشیدی در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی اعلام کرد: براساس آمار تا کنون ۸۱ هزار و ۸۶۴ نفر در استان خراسان شمالی نسبت به ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن اقدام کرده اند که از این تعداد تا کنون ۳۶ هزار و ۸۹۷ نفر حائز ۴شرط می باشند که تاکنون ۲۶ هزار و ۵۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی در قالب های انبوه سازی، انفرادی گروه ساخت، خودمالک، بافت فرسوده، مسکن شهری و روستایی در حال ساخت است.
رشیدی بر تسریع در ساخت واحدهای نهضت ملی به کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان و اجرای مصوبات جلسه شورای مسکن تاکید کرد و گفت؛ برای تسریع کار نهضت ملی مسکن در استان، تیم نظارت عالیه در شورای مسکن تشکیل شده است.
وی در خصوص واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت نیز افزود؛ محل سکونت اشخاص مشمول، احصا شده و بر اساس آن زمین واگذار می گردد.
در این جلسه همچنین از موسی مفاخری، کارشناس سامانه نهضت ملی مسکن به دلیل رضایت کامل مردم و ارتباطات مناسب با دیگر ادارات مرتبط تقدیر شد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها