تردد ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار خودرو در آزادراه‌های قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین

تردد ۱۹ میلیون و ۸۰۶ هزار خودرو در آزادراه‌های قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین

کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت دستگاه‌های امدادی قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای با هدف سپری کردن نوروزی ایمن باید در اولویت دستگاه‌های امدادی استان باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: کاهش تصادفات جاده‌ای با هدف سپری کردن نوروزی ایمن باید در اولویت دستگاه‌های امدادی استان باشد.
کد خبر: ۱۴۴۸۸۲۹

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در مراسم رزمایش ترافیک نوروز گفت: همه دستگاه‌های امدادی باید پای کار باشند تا بتوانیم با سپری کردن نوروزی ایمن از هرگونه اخبار و اتفاقات تلخ برای جلوگیری مکدر شدن روحیه مردم پیشگیری کنیم.

وی با بیان اینکه استان قزوین در گلوگاه ارتباطی و تردد هموطنان قرار دارد، بیان کرد: این استان هر سال میزبان تعداد زیادی از مسافران است، اما در ایام ویژه‌ای همانند نوروز، وجود مسافران به دلیل افزایش تردد‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

رجحانی با تاکید بر انجام اقدامات ویژه برای کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در استان قزوین عنوان کرد: همه مسئولان موظف و مکلفند تا اقداماتی را انجام دهند که آمار تصادفات استان کاهش یابد.

به گفته این مسئول، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمامی دستگاه‌های امدادرسان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با استفاده از هر ابزاری به خدمت رسانی هرچه بیشتر شهروندان کمک کنند.

معاون استاندار قزوین ادامه داد: رزمایش ترافیک نوروز پیش درآمدی بر فعالیت پایان سالی است و ارزش کار عزیزان ما در پلیس راه، راهداری، سازمان اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر بر کسی پوشیده نیست چراکه همواره تلاش دارند تا مسیر‌های جاده‌ای استان را ایمن سازند.

رجحانی با بیان اینکه در نگاه معرفتی اسلام، نجات دادن یک انسان، به نجات یک جامعه و ملت منجر می‌شود، یادآورشد: چه توفیقی بالاتر از این که دستگاه‌های امدادی در مسیر خدمت رسانی خود به حفظ و نجات جان انسان‌های مختلف همت گمارند، بدون شک خداوند اجر این افراد را جبران خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی دستگاه‌های امدادی و با انجام یک کار تیمی در ایام نوروز، دوران کم تنش و خوبی را سپری کنیم و حوادث ما همانند سال‌های گذشته روند کاهشی داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها