مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان درآئین افتتاح سایت شرکت راهبر ترابر انرژی عنوان کرد:

برای رسیدن به سند چشم انداز توسعه در پالایشگاه اصفهان مدیران باید به مدیریت صحیح درآمد ها توجه داشته باشند

کد خبر: ۱۴۴۸۶۱۸

جام جم آنلاین اصفهان؛ در این مراسم دکتر محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان این شرکت، به آتیه امیدبخش و روشن شرکت راهبر اشاره کرد و آن را ناشی از هدف گذاری و راهبری صحیح توسط مدیرعامل و مسئولیت پذیری و دغدغه مندی کارکنان آن در پیشروی به سوی این هدف دانست.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای شرکت راهبرترابرانرژی تاکید کرد: تمامی مدیران می بایست به توازن بین درآمد و هزینه و مدیریت صحیح درآمد نظر داشته باشند و با درنظر قرار دادن آن، به سوی سند چشم انداز ترسیم شده گام بردارند.

مدیرعامل شرکت راهبرترابرانرژینیز در این آئین ضمن قدر دانی از تمامی کارکنان خود که با کار جهادی برای تحقق برنامه ها واهداف شرکت می کنند افزود:این شرکت با توجه به حجم فعالیت هایی که دارد نیاز به نیروگذاری روانی و مالی بالایی دارد که در بخش های برندینگ،ناوگان و بازرگانی مورد نیاز هستند.

در حاشیه این مراسم از زحمات جمعی از مدیران و نیز کارکنانی که در راه اندازی و فعالسازی سایت شرکت راهبر ترابرانرژی همکاری و فعالیت داشتند، قدردانی شد.

پایان این گردهمایی صمیمانه با تقدیر از مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت، علی اکبر مهتابی نیا همراه بود که پس از ۳ دهه خدمت، به افتخار بازنشستگی نائل شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها