با حضور سرپرست شهرداری کرمان، شهردار منطقه دو و برخی دیگر از مدیران شهری، بازگشایی مسیر پل شهدای خلبان به بلوارامام حسن(ع) در شهر کرمان آغاز شد.
با حضور سرپرست شهرداری کرمان، شهردار منطقه دو و برخی دیگر از مدیران شهری، بازگشایی مسیر پل شهدای خلبان به بلوارامام حسن(ع) در شهر کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۴۸۳۴۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سرپرست شهرداری کرمان، با بیان اینکه این بازگشایی درادامه اجرای بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی انجام می‌شود افزود: با بازگشایی این مسیر، زیرسازی و  آسفالت حدفاصل بلوار امام حسن(ع) و پل شهدای خلبان انجام خواهد شد.

محسن تویسرکانی، اظهار داشت: دراین مسیر۳۷ پلاک تملک شده بود و تملک ۱۸ پلاک مانده بود که مابقی نیز تملک شد.

تویسرکانی، افزود: با این اقدام، ۹۶۴ متر از مسیر را بازگشایی خواهیم کرد که باعث کاهش ترافیک بلوار جمهوری‌اسلامی می‌شود.

سرپرست شهرداری کرمان تصریح کرد: در شهر کرمان نقاط ترافیکی دیگری هم داریم که الزاماً باید در مورد آنها چاره‌اندیشی شود؛ البته مطالعاتی هم پیرامون آنها انجام شده که در دستور کار هستند و با تعاملی که انجام خواهد شد و تدبیری که اعضای شورای شهر دارند و اعتباری که در نظر خواهیم گرفت، قطعاً اتفاقات خوبی در شهر رخ خواهد داد.

تویسرکانی افزود: یک راه‌حل ترافیک، ایجاد همین تقاطع‌های غیرهمسطح است که باید چاره‌اندیشی شود و معتقدم برخی از کوچه‌هایی که در حوالی گره‌های ترافیکی هستند، اگر بازسازی و روکش آسفالت شوند، می‌تواند به انتقال ترافیک و کاهش آن کمک کنند.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک باقی‌مانده این مسیر هزینه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها