مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در جمع نمازگزاران روز جمعه عنوان کرد

منابع طبیعی یکی از سرمایه های بی بدیل الهی است که باید مورد حفظ و حراست همه مردم و مسئولان قرار گیرد

غرس نهال به یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس محور بروجن_لردگان در (راهدارخانه گوشنگلی) و راهدارخانه های تحت اختیار ۴۰۰ اصله نهال کاشته شد،غرس نهال به یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس محور بروجن_لردگان در (راهدارخانه گوشنگلی) و راهدارخانه های تحت اختیار ۴۰۰ اصله نهال کاشته شد
کد خبر: ۱۴۴۸۲۵۴
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بروجن، همزمان با روز درختکاری و هفته منابع طبیعی  سه شنبه ۱۵ اسفند به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در راهدارخانه گوشنگلی ۴۰۰ اصل نهال غرس شد.

 

غرس ۴۰۰ اصله نهال توسط راهداران شهرستان بروجن بمناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان بروجن  با بیان اینکه هفته منابع طبیعی و درختکاری بهانه‌ای برای استمرار و تداوم درختکاری است، ادامه داد: لازم است همه افراد همان گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز عنوان کرده است،در این راستا اهتمام داشته باشند. 

 

غرس ۴۰۰ اصله نهال توسط راهداران شهرستان بروجن بمناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد

تقی زاده گفت: درختکاری را نباید به زمان خاصی موکول کنیم بلکه در تمام ایام سال می‌توان نسبت به انجام این سنت حسنه اقدام کرد.

 

وی در ادامه به ماهیت خشن کار راهداری اشاره کردو افزود:کاشت درخت در محوطه راهدارخانه باعث تلطیف روحیه کارکنان و افزایش راندمان در کار می شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها