دادستان عمومی وانقلاب زاهدان از دستگیری باند سارقان مسلح در زاهدان که شبانه اقدام به سرقت و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌کردند، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۹۵۹

به گزارش جام جم آنلاین،شمس آبادی گفت: اعضای این باند که تعدادی از شهرستان زاهدان و تعدادی از استان‌های همجوار بودند طی سه ماه گذشته چندین فقره سرقت مسلحانه گروهی شبانه از منازل و سرقت‌های مقرون به آزار و یک فقره قتل عمدی در حین سرقت انجام داده اند که بلافاصله با دستور ویژه دادستانی و ورود پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان این افراد شناسایی و دستگیر شدند.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با اشاره به نحوه ارتکاب سرقت‌ها که به نحو مسلحانه و با ایجاد رعب و وحشت میان مردم و سلب امنیت عمومی همراه بوده، افزود: چندین سلاح کمری و جنگی از دستگیر شدگان کشف و پرونده به شعبه هفتم بازپرسی ارجاع شد.
شمس آبادی با تاکید بر اینکه رسیدگی به این پرونده‌ها در دادسرا خارج از نوبت و با قاطعیت کامل به عمل می‌آید، گفت: غالبا این نوع اقدامات و سرقت‌های توام با خشونت و قتل و به کارگیری سلاح مشمول ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی (محاربه) خواهد بود و مردم استان بدانند دستگاه قضایی با برهم زنندگان نظم عمومی و سلب آسایش مردم با قاطعیت برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها