اگر شهریار با سرخپوشان به توافق نرسد

فاتح تریم جانشین احتمالی دایی در پرسپولیس

علی دایی: چرا تاج پاسخگو نیست؟

پرسپولیس به من پیشنهاد داد

علی دایی،کاپیتان سابق تیم ملی فاش کردباشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد جانشینی یحیی گل‌محمدی را داده است:«بله به من پیشنهاد دادند ولی همان ابتدا گفتم نه.آقای درویش به من لطف داشت. خدا را شکر الان زندگی آرام خودم را دارم. تا کی باید در استرس و فشار‌های فوتبال باشم؟ خدا را شکر این مسیری هم که انتخاب کرده‌ام درست بوده.حالا شایدیک روزی به فوتبال برگشتم.همیشه گفته‌ام عشق علی دایی به فوتبال سرجای خودش ثابت قراردارداما بعضی مواقع بدنیست از عشق خودت(فوتبال)دور باشی.»
کد خبر: ۱۴۴۷۹۲۹
 
او در پاسخ به این سؤال که آیا برای خریدهای جدید پرسپولیس به این باشگاه مشورت داد، می‌گوید: «به هیچ عنوان چون اصلا به من ربطی ندارد. فکر بازگشت به فوتبال به این زودی‌ها را ندارم. من اصلا نمی‌دانم خرید‌های پرسپولیس چه نفراتی هستند. باور می‌کنید اگر شما نمی‌گفتید، اسم مربی جدید پرسپولیس را در خاطر نداشتم. اینها شایعاتی است که اصلا صحت ندارد. ضمن این که هیچ کسی از طرف پرسپولیس از من نخواسته در مورد بازیکنان مد نظر تیم اظهار‌نظر‌کنم.» دایی همچنین درباره قهرمان نشدن ایران در جام ملت‌های آسیا توضیح می‌دهد: «قطر با یک تعویض به موقع و کارشناسی شده برای دومین دوره پیاپی قهرمان جام‌ملت‌ها شد. حرف من این است که در پی ناکامی‌های فوتبال‌مان، کسی سراغ مدیریت فوتبال ایران نمی‌رود؟ همه یقه مربی را می‌گیرند! در سیستم باشگاهی‌مان هم متأسفانه همین روال را شاهد هستیم! در پی هر ناکامی اولین اتفاقی که رخ می‌دهد، مربی را عوض می‌کنیم. چرا مدیر باشگاهی که نتیجه نگرفته تغییر نمی‌کند؟! چرا بعد از ناکامی در جام‌ملت‌ها فقط سرمربی باید پاسخگو باشد؟ چرا رئیس فدراسیون فوتبال پاسخگو نیست و کسی ایشان را بازخواست نمی‌کند؟! آقای تاج تا الان چند دوره در فدراسیون فوتبال سمت داشته است؟ آیا برای محک زدن توان مدیریت یک نفر کافی نیست؟»
علی دایی که تجربه برکناری از سرمربیگری تیم ملی را دارد، اضافه می‌کند: «این عزل و نصب‌ها بازی با افکارعمومی برای پنهان کردن نقش خودمان در باخت‌هاست. باز هم تأکید می‌کنم که مشکل فوتبال ما مدیریت‌مان است. مدیریت فوتبال ما درست بشود، باقی مسائل فوتبال‌مان هم درست می‌شود.» 
او درباره انتقاد کارشناسان از دستیاران امیر قلعه‌نویی چنین نظر می‌دهد: «کمک‌های قلعه‌نویی، بازیکنان موفقی بوده‌اند اما آیا در زمینه مربیگری هم رزومه و کارنامه درخشانی داشته‌اند؟ به‌عنوان نفر اول یک کادرفنی چه رزومه‌ای داشتند؟ یا اصلا در این حد کار حرفه‌ای کرده بودند؟ بنابراین من حق را به کارشناسان و پیشکسوتان می‌دهم.»
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها