معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: بیش از ۲۹۰۰ اشتغال در بخش کشاورزی استان در سال‌جاری ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۴۷۷۱۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، احمد قدیمی از تحقق ۱۱۰ درصدی سهمیه اشتغال توسط جهادکشاورزی استان خبر داد و اظهارکرد: بیش از ۲۹۰۰ اشتغال در بخش کشاورزی استان در سال‌جاری ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این میزان اشتغال طبق برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی شهرستانی متناسب با ظرفیت‌ها عملیاتی شده است، افزود: توجه به زیربخش‌های مختلف از جمله گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و توسعه واحدهای دام و طیور همچنین پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون از راه‌های تحقق سهمیه اشتغال استان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در ادامه با تأکید بر احیای واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال که زمینه اشتغال مولد را فراهم کرده است، گفت: در کنار دستیابی به آمار کمی  اشتغال، کیفیت شغل‌های به وجود آمده نیز در دستور کار بوده است.

وی توجه به اشتغال پایدار و داشتن بیمه را از مهمترین کارهای صورت گرفته در این حوزه دانست و گفت: آموزش متقاضیان کار در حوزه کشاورزی و توجه به اصل مهارت از برنامه‌های مدنظر سازمان است به‌طوری که به صورت هدفمند اجرایی و عملیاتی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها