مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از تشکیل قرارگاه مشترک مدیریت نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین از تشکیل قرارگاه مشترک مدیریت نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۷۵۵۳

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: علیرضا حسن پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: برای تامین هرچه بهتر امنیت بازار تا پایان ماه مبارک رمضان گروه های های بازرسی مراجع نظارتی به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و... بازرسی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی افزود: در این قرارگاه سیاست های کلان دولت و تکالیف سازمانی در امر تنظیم بازار برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حمایت از تولید، فضای کسب و کار و برخورد قاطع با متخلفان اجرا می شود.

سعید زین آبادی گفت: اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شناخت خوبی از بازار دارند و می توانند به اجرای هرچه بهتر اقدامات دستگاه های نظارتی یاری رسانند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری افزود: در کنار بازرسی های میدانی سامانه ها با دقت پایش می شوند تا از هرگونه پنهانکاری و احتکار احتمالی پیشگیری شود.

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی و نمایندگان اداره کل صمت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، پلیس امنیت اقتصادی، اتاق اصناف برای اجرای تصمیم های گرفته شده اعلام آمادگی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها