فرماندار فیروزکوه گفت:فرآیند رأی گیری در51 شعبه اخذ رأی فیروزکوه در حال انجام است
کد خبر: ۱۴۴۷۲۷۱
نویسنده مهدی یزدی نژاد

به گزارش جام جم آنلاین تهران، محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: امروز توفیق داشتیم در اولین ساعات شروع اخذ رای در شهرستان فیروزکوه در معیت امام جمعه شهرستان، ریاست دادگستری، فرمانده سپاه و اعضای هیات نظارت در شعب اخذ رای حاضر شدیم و این توفیق را پیدا کردیم بار دیگر وظیفه شرعی خود را انجام دادیم و رای خود را به صندوق انداختیم.

وی در ادامه بیان کرد: در شهرستان فیروزکوه با تمهیداتی که انجام شد فرایند رأی گیری با بیش از 2 هزار نفر عوامل اجرایی، انتظامی، نظارتی و خدماتی در سطح شهرستان فیروزکوه آغاز شده و در همه نقاط شهرستان اتصال کامل دستگاه های رای گیری و دستگاه های احراز هویت را داشتیم و در حال حاضر شعب در حال اخذ رأی هستند.

فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه در شهرستان فیروزکوه 51 شعبه اخذ رای داریم که 28 شعبه ثابت و 23 شعبه سیار است، ادامه داد: با تجه به آماری که به واسطه ارزیابی وزارت کشور اعلام شده، 17 هزار و 409 نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان فیروزکوه داریم که امیدواریم همانند دوره های قبل، میزان مشارکت بالایی داشته باشیم.

حیدری منش در پایان تاکید کرد: مردم شهرستان فیروزکوه همواره ثابت کردند در عرصه های مختلف و بزنگاه های خاص انقلاب اسلامی پای کار انقلاب بوده اند و در این حماسه مهم سیاسی هم مردم شهرستان فیروزکوه حماسه ساز خواهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها