پشت پرده‌هایی از بحران این روزهای سپاهان

دعوای پول!

۶بازی، ۶ شکست؛ سپاهان با این همه ستاره با سر به دره سقوط می‌کند! اوضاع برای این تیم بحرانی‌تر از همیشه است. آنها دو بازی رفت و برگشت درلیگ قهرمانان را به الهلال عربستان باختند و با احتساب شکست برابر استقلال، به چهارمین شکست متوالی لیگ هم دست یافتند. هواداران سپاهان در روزهای گذشته کمپینی برای برکناری نیکفر، مدیریت این باشگاه درست کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۴۷۱۸۴
 
خیلی ازآنها نیز منتقدعملکرد ژوزه مورایس هستند ومی‌گویند باهزینه‌ای که امسال کرده‌اند باید بااختلاف زیاددرصدر می‌ایستادند.سپاهان امسال هزینه‌های هنگفتی کرد. این تیم بازیکنان زیادی به خدمت گرفت که درباره مبلغ قراردادشان شائبه زیادی وجود داشت. کمیته انضباطی حتی ۴ امتیاز از امتیازات این تیم کسر کرد ولی بعد کمیته استیناف امتیازات را برگرداند. بعد از این اتفاق، فدراسیون اعلام کرد در قرارداد ۶ بازیکن این تیم تخلف وجود داشته و تا زمانی که این تخلفات برطرف نشود، نمی‌توانند بازی کنند. در دیدار با گل‌گهر این ۶ بازیکن غایب بودند. در دیدار آخر نیم فصل اول سه بازیکن یعنی پیام نیازمند، رضا شکاری و هادی محمدی دوباره به ترکیب بازگشتند. رسانه‌ها در عین حال خبر دادند قرارداد کاوه رضایی، عیسی آل‌کثیر و احسان پهلوان فسخ خواهد شد. قرارداد اولی نه ولی قرارداد دو نفر بعدی فسخ شد تا به باشگاه‌های دیگر بروند. خیلی از هواداران سپاهان امیدوار بودند تیم‌شان در نیم فصل دوم با قدرت بازگردد و تصور می‌کردند ۳ شکست لیگ اتفاقی بوده است. در شروع نیم فصل دوم و با باخت رفت و برگشت برابر الهلال و شکست مقابل استقلال، آنها جدا باور کرده‌اند تیم کهکشانی‌شان وارد بحران شده است. 
ولی مشکل سپاهان چیست؟ چرا مورایس با وجود این همه امکانات و پرداخت‌های منظم و مرتب نتوانسته تیمش را از باتلاق شکست نجات دهد؟ منابع خبری در تیم سپاهان می‌گویند مشکل حادتر از این حرف‌هاست. گویا یکی از بازیکنان نامی این تیم در محفلی دوستانه گفته چون فهمیده رقم قراردادش به مراتب کمتر از دیگران است، معترض است و این مساله درباره بعضی بازیکنان دیگر هم صدق می‌کند. ماجرا از این قرار است که بعضی از بازیکنان سپاهان قراردادی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد دارند و وقتی متوجه شده‌اند تعدادی دیگر از بازیکنان قراردادهایی ۴۰ تا ۶۰ میلیاردی دارند، به شدت عصبانی شده و تمرکز لازم را ندارند! این موضوعی نیست که سپاهانی‌ها بخواهند درباره‌اش صحبت کنند ولی شک نکنید در آینده اگر بحث باز شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها