مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

آغاز اجرای طرح ملی «دختران ماه» در خراسان شمالی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی

خدمات کمیته امداد از بروز خیلی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در جلسه تبیین مسائل روز و نقش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که با حضور امدادگران کمیته امداد در محل اداره کل این نهاد برگزار شد گفت: امروز خدمات کمیته امداد از بروز خیلی از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های مددجویان و نیازمندان جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۱۴۴۷۱۰۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

ناهیدی با بیان اینکه مردم محور همه میدان‌ها هستند، افزود: در جهان امروز برگزاری انتخابات در کشورها به عنوان یک مولفه قدرت محسوب می‌شود و به نوعی مشروعیت جهانی به کشورها می‌دهد. 

وی ادامه داد: امروز هر چه قدر میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بیشتر باشد ثبات و امنیت و اقتدار ملی در کشور افزایش می‌یابد.

ناهیدی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک فرصت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور است خاطر نشان کرد: ما باید قدردان این نعمت باشیم و در صحنه انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم. 

ناهیدی با تاکید بر اینکه امروز کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب و مورد اعتماد همگان است افزود: خدمات این نهاد از بروز خیلی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری میکند.  

 وی در پایان با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه مهیا شده است، گفت: در کشور ما مجری اصلی انتخابات خود مردم هستند و هیات های اجرایی و نظارت بر صحت انتخابات نظارت می‌کنند.  / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها