اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رای اولی ها در گردهمائی بزرگ خود در مصلای شهر بجنورد بر نقش آفرینی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تاکید کردند.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۹۷
نویسنده اسدالله ابراهیمی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به برگزاری 5 انتخابات در نخستین سال استقرار نظام اسلامی، گفت: مشارکت مردم در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و  مایه استحکام ملت در مقابل توطئه های دشمنان است. وی حضور رای اولیها در انتخابات پیش رو را تعیین کننده و موثر دانست و افزود: نقش آفرینی آگاهانه شما، پای صندوقهای رای بر سرنوشت کشور در 4 سال آتی موثر خواهد بود. 
 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز از آمادگی بیش از 20 هزار رای اولی‌ برای مشارکت در انتخابات استان خبر داد و افزود: علاوه بر این 170 هزار سفیر مشارکت نیز به تبیین اهمیت حضور حماسی در عرصه های اجتماعی و سیاسی می پردازند.
 وی با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از سوی مردم، با نظارت مردم و با رای مردم برگزار می شود، افزود: در ایران اسلامی مسیر حرکت کشور را مردم همیشه در صحنه این سرزمین تعیین خواهند کرد./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها