مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۲۰ برنامه و رویداد در هفته جوان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

راه ساخت ایران آینده تکیه به جوانان است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر مسئله ما ایران آینده و ساختن این کشوراست راهش چیزی نیست جز اینکه به نیروی جوان تکیه کنیم و به آن میدان بدهیم.
کد خبر: ۱۴۴۷۰۷۸

جام جم آنلاین - خوزستان، سینا کلهر شامگاه سه‌شنبه در جشنواره جوانان برتر ایران زمین که در سینما هلال اهواز برگزار شد اظهار کرد: مسئله اصلی ما در مورد جوانان ۲ نکته است؛ نکته اول اینکه به این گفتار که گویی باید همه چیز را برای جوان آماده کرد عادت کرده‌ایم که ما موافق این حرف نیستیم و خود جوان هم موافق این حرف نیست. اگر جوان مطالبه و خواسته‌ای دارد منظورش این نیست که خانه، شغل و زندگی آماده به جوان تقدیم کنیم.

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: برای ساخته شدن این کشور، برای اینکه ایران ایران بشود و باقی بماند هزاران نفر جان و زندگی خودشان را فدا کرده‌اند تا آینده ایران را امروز جوان ما بسازد؛ باید واقع بین باشیم که تمام تلاش دشمن بر این است جوان را ناامید کند و بگوید در این کشور نه کسی جوان را می‌بیند و نه کسی به جوان میدان می‌دهد، جوان هم وقتی ناامید شود چ تمام فکرش مهاجرت از این کشور باشد معنی اس این است این کشور آینده نخواهد داشت.

 

وی گفت: اگر مسئله ما ایران آینده و ساختن این کشوراست راهش چیزی نیست جز اینکه به نیروی جوان تکیه کنیم و به آن میدان بدهیم.

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: حرف جوان خیلی ساده است و او می‌گوید اگر انرژی، انگیزه، ایده و خلاقیت می‌خواهید مرا ببینید که همش در دست من است، ولی گاهی ما از همین کار ساده که دیده شدن و فرصت دادن به جوان است هم دریغ می‌کنیم.

 

کلهر با اشاره به مسئله انتخابات اظهار کرد: قانون گذار اعلام کرده از ۳۰ سالگی همه می‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند اما ن افرادی که در این صحنه قرار می‌گیرند ما چقدر به جوان‌ها فرصت می‌دهیم؟ نهاد عقلانی و خردمند مجلس گفته این قابلیت برای جوان وجود دارد که بتواند نماینده باشد و اکنون ۲۷ درصد کسانی که به میدان انتخابات آمده‌اند جوان هستند.

 

وی اضافه کرد: شایستگی، تجربه و رزومه مهم است اما گاهی ما حتی به رزومه هم نگاه نمی‌کنیم و فرصت کوچکی که جوان بتواند بیاید و خودش را معرفی کند برای او فراهم نمی‌کنیم.

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: گاهی جوان ۱۹ ساله قصد ازدواج می‌کند و راه سالم، حلال، مشروع و عرفی را انتخاب کرده تا زندگیش را بنا کند اما ما از او می‌پرسیم شغلت چیست،چقدر درآمد داری و آیا واحد مسکونی شخصی داری؟

 

کلهر بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب می‌گوید ۴۰ سال اول را در این کشور جوان بنا کرد و ۴۰ سال دوم را نیز جوان بنا خواهد کرد بنابراین به این مستند و توصیه‌ای که انجام شده وفادار باشیم.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم از خانواده شهید مدافع امنیت شهید سعید ربیعی تقدیر شد، همچنین جوان های برتر خوزستان در ۱۰ بخش تجلیل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها