به قلم مهندس یاسر عربی؛

به سوی توسعه (یادداشت اول)

به قلم مهندس یاسر عربی؛

به سوی توسعه ( یادداشت سوم )

در عصر ارتباطات و دنیای امروز، نقش و اهمیت رسانه‌ها در حرکت جوامع بشری به سوی توسعه از طریق انعکاس درست و به موقع اخبار، نقد دلسوزانه، احصاء مشکلات و ... قابل انکار نیست.
کد خبر: ۱۴۴۶۸۷۲
نویسنده بهروز بهشتی

در عصر ارتباطات و دنیای امروز، نقش و اهمیت رسانه‌ها در حرکت جوامع بشری به سوی توسعه از طریق انعکاس درست و به موقع اخبار، نقد دلسوزانه، احصاء مشکلات و ... قابل انکار نیست. اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران عزیز گرمسار، ایوان‌کی، آرادان و کهن‌آباد نیز بی‌تردید در زمره باسوادترین، صادق‌ترین و دلسوزترین در سطح استان و کشور هستند و در طول دوران خدمتم شاهد بوده‌ام که عزیزان رسانه چگونه با عزمی پولادین و دوشادوش مسئولین برای حل مشکلات مردم صادقانه و بطور شبانه‌ روزی تلاش می‌کنند. انسانهای نخبه، باسواد و دلسوزی که برخی از آنان تریبونی جز صفحات یا کانال‌های خبری خود نداشته اما با همین امکانات محدود و با تولید محتواهای ارزشمندی چون گزارشات تصویری، گزارشات آراسته به متون فاخر ادبی، پادکستها و ... فعل خواستن را به شوق توسعه دیارمان صرف می‌کنند.

 بی شک یکی از دلایل عدم توفیق‌های چند سال اخیر گرمسار، ایوان‌کی، آرادان و کهن‌آباد نه تنها کم توجهی به جایگاه و نقش رسانه‌ بوده بلکه در مواردی نیز شاهد تقابل‌ها و کم لطفی‌هایی نسبت به اصحاب محترم رسانه بوده‌ایم و این مهم یکی از دلایل عدم حرکت به سوی توسعه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها