استقلال به سختی از سد شمس آذر گذشت

صدرنشینی با طعم اسپاگتی!

ملوان-استقلال؛ کدام برنده می‌شوند؟

فوتبال جذاب در هوای شمالی

در هوای نیمه ابری انزلی، استقلال می‌برد یا ملوان؟ به کدام تیم‌ رای می‌دهید؟ بی شک انتخاب تیم برنده از بین این دو، کار سختی است.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۶۷
نویسنده مصطفی صادقی - عضو شورای سردبیری
فوتبال جذاب در هوای شمالی
 
ملوان امسال یکی از بهترین تیم‌های لیگ‌برتر بوده است. مهدی تارتار با بازیکنانی که زیاد معروف نیستند، به کمتر تیمی باج داده. آنها در دور برگشت لیگ هم موفق شدند ذوب آهن را در اصفهان شکست دهند تا حالا مهدی تارتار با قدرت‌تر از همیشه حرف بزند: «ما کار استقلال را واقعا سخت خواهیم کرد. تیم بسیار خوب و بازیکنان باکیفیت و باانگیزه‌ای داریم و به معنای واقعی تیم هستیم. می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. به تیم‌های بزرگ احترام می‌گذارم اما از همه‌ آنها امتیاز گرفتیم و ان‌شاءا... از استقلال هم خواهیم گرفت.»

سیاست نکونام
دیروز نکونام سکوت کرد. سرمربی استقلال که جنگ بزرگی با علی خطیر مدیرعامل این تیم دارد، گویا تصمیم گرفته فعلا سکوت کند و لام تا کام حرف نزند. استقلال هنوز دستخوش آشوب و حوادث است. رابطه علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی استقلال اصلا خوب نیست. هنوز شایعه برکناری مدیرعامل وجود دارد. نکونام اما گویا آرامش را برای خود تجویز کرده و نمی‌خواهد این دعوا را ادامه دهد. برای جواد و استقلال بازی فردا اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. ملوان به تیمی باج نمی‌دهد و استقلال اگر قهرمانی می‌خواهد باید دست پر بازگردد. در دیدار رفت آبی‌ها در خانه ملوان را با یک گل بردند در حالی که مدیون سیدحسین حسینی گلر خود بود چراکه در اوایل بازی پنالتی حریف را گرفت. نکونام نیز پس از مسابقه به خبرنگاران گفت: «این برد را مدیون سیدحسین هستیم.»

چه کسی هست؟ چه کسی نیست؟
آبی‌ها برای بازی امروز آرش رضاوند را در اختیار ندارند. برخلاف شایعات مهدی مهدی‌پور ۴ کارته نیست و می‌تواند برای استقلال بازی کند. نگرانی نکونام این بود که مبادا مشکل امید حامدی‌فر حل نشود و به بازی نرسد که با پادرمیانی سیدحسین و تخفیف این بازیکن به باشگاه، سرانجام قرارداد او درست شد. دیروز درباره ماشاریپوف بازیکن ازبک استقلال هم شایعاتی بود مبنی بر این‌که نمی‌تواند برابر ملوان بازی کند. او هفته گذشته مقابل صنعت نفت روی نیمکت نشست و این یعنی کارت بازی‌اش صادر شده است. ظاهرا مشکل ماشاریپوف قرارداد دلاری است. طبق قانون باید قرارداد به یورو بسته شود و به همین دلیل گویا استقلال تا دیروز مذاکراتی با این بازیکن و ایجنتش داشته تا قرارداد را درست کند و این بازیکن در دیدار امروز به میدان برود. دیروز به ملوانی‌ها هم یک خبر خوب رسید. این‌که میلاد سرلک و محمد عمری می‌توانند برابر استقلال بازی کنند. این دو که نیم فصل اول در پرسپولیس حاضر بودند، سرباز شده‌اند و تا سال آینده در خدمت ملوان خواهند بود. عمری به دلیل سرماخوردگی و سرلک به دلیل انجام نشدن کارهای اداری‌اش بازی اول برابر ذوب‌آهن را از دست دادند. تارتار اما دیروز درباره آخرین وضعیت‌شان گفت: «خدا را شکر امروز همه بازیکنان را در اختیار داریم اما من به بازیکنان جدید گفتم که باید بهتر از بچه‌های ما باشند تا در این تیم بازی کنند. بچه‌های ما به قدری در نیم فصل اول خوب کار کردند که در شرایط مساوی آنها بازی می‌کنند. بازیکنان جدید باید آنقدر باانگیزه و پرتلاش باشند که بتوانند جای آنها را بگیرند. واقعا بازیکنان جدید کار سختی دارند.»دیدار ملوان و استقلال از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در انزلی برگزار خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها