فرماندار تهران در بازدید از غرفه جام جم مطرح کرد

تهران آماده انتخابات

فرماندار تهران با اشاره به اینکه ۳۸۶۲ شعبه اخذ رای در تهران ساماندهی شده است، گفت: موقعیت تهران در انتخابات پیش رو از حیث گستردگی جغرافیایی و تعداد واجدین شرایط در کشور بی‌مانند است.
فرماندار تهران با اشاره به اینکه ۳۸۶۲ شعبه اخذ رای در تهران ساماندهی شده است، گفت: موقعیت تهران در انتخابات پیش رو از حیث گستردگی جغرافیایی و تعداد واجدین شرایط در کشور بی‌مانند است.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۸۳

به گزارش جام جم آنلاین، احمد قیومی امروز از غرفه جام جم در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد و درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد شش سال اتفاق مبارکی است. اما اگر در زمان مناسب‌تری برگزار می‌شد، مراجعان بیشتری از آن استفاده می‌کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تهران برای برگزاری انتخابات آماده شده است؟ نیز توضیح داد: حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیران و پردیس بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و در تهران آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ایجاد شده است. 

قیومی ادامه داد: چهار اقلیت مذهبی نیز در کشور در تهران مرکز انتخابیه دارند.

فرماندار تهران یادآور شد: حدود یکصد هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری این رویداد بزرگ اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به این که در این دوره شاهد ثبت نام الکترونیکی نیز بوده‌ایم، گفت: تا امروز حضور حدود ۳۵۴۰ نفر قطعی شده است و می‌توان گفت این تعداد در تاریخ انتخابات بی‌نظیر است.

‌قیومی با اشاره به اینکه تمهیدات بسیار مناسبی برای صندوق و شعب ویژه اخذ رای در نظر گرفته شده است، درباره تعداد شعب اخذ رای نیز توضیح داد: حدود ۳۸۶۲ شعبه اخذ رای ساماندهی شده است که هر شعبه شامل دو صندوق انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است.

 فرماندار تهران ادامه داد: علاوه بر این شعبی نیز ایجاد شده است که همه عوامل آن را خانم‌ها تشکیل می‌دهند وحتی نیرو‌های فاتب آن نیز از افسران خانم هستند.

وی ادامه داد: البته این به معنای این نیست که آقایان نمی‌توانند در این شعب رای بدهند، در واقع فقط عوامل این شعب را خانم‌ها تشکیل می‌دهند و این نشان می‌دهد که خانم‌ها این قابلیت این را دارند که کار‌های بزرگ به آن‌ها سپرده شود.

قیومی یادآور شد: در انتخابات پیش‌رو با توجه به شناسایی کلونی‌های جدید جمعیت صندوق‌های ثابتی نیز در برخی مناطق ایجاد شده است. برای نمونه می‌توان به برج میلاد تهران اشاره کرد که شهروندان در این محل نیز می‌توانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها