اجرای عمومی نمایش آخرین حکایت فرهاد به کارگردانی سروش ضیاء در پلاتوی اصلی فرهنگسرای بروجن ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۴۶۲۶۲
نویسنده ابوالفضل شمسی

به گزارش  جام جم آنلاین چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون هنری و سینمایی این اداره کل گفت: نمایش صحنه‌ای آخرین حکایت فرهاد کاری از گروه هنری هی‌جار بروجن است که از 28 بهمن در فرهنگسرای بروجن میزبان علاقه‌مندان به هنر تئاتر است.

شهرام فرجی با بیان اینکه اجرای عمومی این نمایش تا چهارم اسفند ادامه دارد، افزود: آخرین حکایت فرهاد با موضوعی اجتماعی و خانوادگی نوشته مهدی باقری است که در سال‌های گذشته چندین اجرای عمومی داشته و همچنین جوایز متعدد را از آن خود کرده است و این بار سروش ضیاء هنرمند بروجنی به همراه دیگر هنرمندان این شهرستان، آن را در پرداختی جدید مقابل دید تماشاگران قرار داده است.

وی درباره این نمایش تصریح کرد: فرهاد پسر خانواده‌ای که داستان نمایش حول‌ او می‌چرخید به همراه برادر معلول و تنها خواهرش و همچنین مادر و پدر و عشق از دست رفته‌اش‌ در حکایتی یک ساعته، تفاوت‌های فکری نسل‌ها‌ و کش‌وقوس‌‌های‌ مشکلات خانوادگی و اجتماعی را بیان می‌کند.

فرجی نمایش آخرین حکایت فرهاد را از جمله آثار راه‌یافته به بخش پایانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان نیز برشمرد و گفت: سعادت باقری از پیشکسوتان تئاتر استان برای بازی در این نمایش، عنوان شایسته تقدیر این دوره از جشنواره را از آن خود کرد و بنا به نظر هیات داوران، جایزه بخش پوستر و بروشور هم به امید مردانی بروجنی برای طراحی پوستر و بروشور آخرین حکایت فرهاد تعلق گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه یادآور شد: سروش ضیاء علاوه بر کارگردانی این اثر، بازیگری نقش فرهاد را هم برعهده دارد و مینا نفر، زهرا داوودی، متین میرشکار، سمیرا قلندری و کیمیا آقایی از دیگر بازیگران نمایش آخرین حکایت فرهاد هستند.

وی همچنین از محسن مرادی به عنوان مشاور هنری، فاطمه جعفری به عنوان دستیار کارگردان و فاطمه مرادی و کوثر طاهری به عنوان منشیان صحنه این اثر نمایشی یاد کرد و افزود: محسن مرادی و علیرضا باقری کار موسیقی این نمایش را برعهده دارند، علیرضا بهزادی عهده‌دار افکتور است و برهان اله حدادیان به عنوان نورپرداز، کوثر یزدانی و فخرالدین کریم زاده مدیران صحنه، روح‌الله شفیعی مدیر تولید و محمودرضا حقیقی و برهان اله حدادیان به عنوان مجریان صحنه در این نمایش همکاری دارند.

گفتنی است، در بهمن امسال 6 نمایش صحنه‌ای دیگر نیز همچون «غول مرحله آخر»، «من هر وقت دیدمت داشتی می‌رفتی»، «زاغ‌ها»، «مثل دوستای قدیمی»، «فراتر از صداقت» و کنسرت نمایش «هرکه از این در گذشت» با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سالن‌های نمایشی این استان به روی صحنه رفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها