ثبت سالانه ۷۰۰ هزار تخلف رانندگی در قزوین
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین

ثبت سالانه ۷۰۰ هزار تخلف رانندگی در قزوین

استاندار قزوین گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان به کسی مسئولیت نداده است.
استاندار قزوین گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان به کسی مسئولیت نداده است.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۹۹

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین:محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین گفت: یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان به کسی مسئولیت نداده است و برخی از صدا‌ها و تخریب‌ها هم به دلیل نتیجه نگرفتن همین زیاده خواهی هاست.

اعلایی بیان کرد: انتصاب آقای اسلامی صدر نشان داد که ظرفیت‌های مدیریتی ارزشمند کشور و انسان‌های پاک و فرهیخته که توانایی مدیریت دارند مورد توجه دولت هستند و فرصت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا به مردم خدمت گذاری کنند.

وی افزود: هرچند تقدیر بر این نبود که این فضا ادامه داشته باشد، ولی منجر به این نخواهد شد که تلاش و توان ایشان در مسیر خدمت به مردم تداوم نداشته باشد و تا زمانی که دولت سیزدهم با اراده مردم روی کار است، از توان ایشان و امثال ایشان استفاده خواهد شد.

اعلایی گفت: مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مسائل و مشکلات آقای اسلامی صدر به کار گرفت تا سکان فرمانداری قزوین یکبار دیگر در اختیار ایشان قرار بگیرد و به همین دلیل هم معاون سیاسی استاندار برای مدتی به عنوان سرپرست انتخاب شد، ولی شرایط آنگونه که مدنظر بود پیش نرفت و امروز مراسم تکریم ایشان برگزار می‌شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در مجموعه مدیریتی استان برای انتصابات سعی شده بدون توجه به اشخاص به شاخص‌ها توجه شود و بر اساس همین شاخص‌ها افراد منصوب شوند و اراده بر این است که بهترین خدمت و شکل از فعالیت توسط مدیران برای مردم اتفاق بیفتد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: عمده افرادی که در دولت سیزدهم و در استان قزوین منصوب شده اند با خواهش ما این مسئولیت را برعهده گرفته اند و یکی از افتخارات مجموعه مدیریتی استان این است که با زد و بند، باند بازی و بده و بستان و فشار‌های سیاسی به کسی مسئولیت نداده است و برخی از صدا‌ها و تخریب‌ها هم به دلیل نتیجه نگرفتن همین زیاده خواهی هاست.

وی افزود: خیلی از کسانی که فکر می‌کنند خدشه دار کردن آبروی انسان‌های مومن، خدمتگذار و صادق برای آن‌ها موفقیت به حساب می‌آید، اشتباه می‌کنند، چرا که دقیقا برعکس است و نهایتا همان‌هایی که ناجوانمردانه تخریب می‌شوند صاحب توفیق و عزت می‌شوند، موضوعی که در طول تاریخ به کرات و به وضوح مشاهده شده است.

اعلایی گفت: امروز یکبار دیگر به تمامی مدیران استان تاکید می‌کنم که کسی از ترس آبروی خود و شیادی شیادان و بی تقوایی‌هایی که ممکن است اتفاق بیفتد، وظیفه شرعی و قانونی خود را بر زمین نگذارد و همه تلاششان این باشد بدون توجه به هیاهو‌ها خدمت گذاری را به بهترین شکل، خالصانه و وظیفه مدار انجام دهند.

استاندار قزوین اضافه کرد: در انتخابات، استان بیشترین میزان تایید صلاحیت‌ها را داشته است و برای تمامی سلایق کاندیدا‌ها وجود دارند، رقابت بسیار جدی است و اراده مردم سرنوشت انتخابات را تعیین می‌کند و واقعا معلوم نیست که چه کسانی رای می‌آورد، و این موضوعی است که بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود و فقط اراده مردم است که سرنوشت مجلس را تعیین می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها