خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار گفت: لرستان جزو پنج استان پر مشارکت در انتخابات کشور محسوب می‌شود
خرم آباد-جام جم آنلاین- استاندار گفت: لرستان جزو پنج استان پر مشارکت در انتخابات کشور محسوب می‌شود
کد خبر: ۱۴۴۶۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین لرستان فرهاد زیویار امروز، در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی که در سالن اجلاس دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: لرستان دارای منابع و مواهب خدادادی است و با توجه به رواناب‌ها در این استان ضرورت دارد بخشی از حق آبه این استان تأمین شود تا بسیاری از زمین‌های استان مشروب و اقتصاد کشاورزی این دیار رونق گیرد.
وی افزود: لرستان جزو استان‌های شناسنامه‌دار و تاریخی در ایران است که به گواه فرهنگ آداب‌ورسوم و تحقیقات باستان شناسان زندگی بشر در بخش‌هایی از این منطقه به نام دره خرم‌آباد چندین هزار سال قدمت دارد.
زیویار بیان کرد: در یک‌صد سال اخیر علمای بزرگی نظیر آیت‌الله حضرت آیت‌الله بروجردی، حجت‌الاسلام روح‌الله کمالوند برخاسته‌اند.
وی گفت: در جریان انقلاب اسلامی آیت‌الله حسن طاهری، حجت‌الاسلام شاهرخی و صدری از لرستان در کنار امام(ره) بودند و روحانیونی همچون شهیدان سید فخرالدین و نورالدین رحیمی نثار انقلاب شدند.
وی گفت: در همان ابتدای انقلاب ۴ شهید روحانی همچون‌ شهیدان رحیمی، شهید صادقی و شهید مبشر تقدیم نظام کرده است.
وی گفت: در جنگ تحمیلی مردم لرستان با تمام قوا در جبهه در بین این شهدا، شهیدانی چون محمد بروجردی، شکارچی، برادران میرشاکی و توکل مصطفی‌زاده تقدیم انقلاب کرده است.
زیویار گفت: گلایه‌مندی درون خانوادگی مردم لرستان به خاطر کمتر توسعه‌یافتگی این دیار است که با درایت رئیس‌جمهور قابل‌حل است.
استاندار لرستان بیان کرد: لرستان در انتخابات همیشه پیش‌قدم بوده و هست و جزو پنج استان پر مشارکت در کشور محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها