خرم آباد-جام جم آنلاین- وزیر کشور گفت: پروژه راه آهن دورود به خرم‌آباد در ۱۲ نقطه کارگاه فعال دارد.
خرم آباد-جام جم آنلاین- وزیر کشور گفت: پروژه راه آهن دورود به خرم‌آباد در ۱۲ نقطه کارگاه فعال دارد.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۹۲

به گزارش جام جم آنلاین لرستان احمد وحیدی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه راه آهن دورود به خرم آباد از مطالبات مهم مردم بوده و بخشی از کار آن انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه توفیقی حاصل شد که در خدمت مردم لرستان باشیم و از چند پروژه بازدید کنیم، تصریح کرد: پل روگذر یکی از مطالبات مهم مردم بوده و بار زیادی از ترافیک منطقه را رفع می‌کند.
وزیر کشور با بیان اینکه این پروژه از نظر سرعت بسیار خوب بوده و تقریبا در نصف زمان پیش‌بینی شده رو به اتمام است، افزود: پیمانکار قول داده تا پایان سال  به اتمام برسد.
وحیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این دو پروژه شهری دیگر برای رفع گره های ترافیکی پیش بینی شده که به نوبت رسیدگی خواهند شد.
وی اضافه کرد: همچنین در حاشیه بازدید از پروژه پل روگذر، گزارشی از دیگر پروژه‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان‌های در دست احداث در استان که با تکمیل آنها ۱۱۰۰ تخت به ۲۵۰۰ تخت قبلی در استان اضافه می‌شود که ظرفیت  خوبی برای استان خواهد بود.
وزیر کشور بیان کرد: این پروژه‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و روند پیشرفت خوبی دارند.
وحیدی ادامه داد: پروژه‌هایی مانند پل روگذر خرم‌آباد و راه آهن باعث فعال شدن کارخانه‌های دیگر مانند ماشین سازی لرستان شده‌اند که برای چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.
وی به ساختمان از قبل مانده استانداری لرستان به عنوان یکی دیگر از پروژه های بازدید شده اشاره کرد و افزود: این پروژه به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز تعطیل است.
وزیر کشور با بیان اینکه این پروژه هم برای مردم و هم برای جابجایی مجموعه استانداری بسیار مهم است، اظهار کرد: با صحبت‌هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه حلی برای شروع مجدد این پروژه در نظر گرفتیم.
وحیدی تصریح کرد: با پیگیری‌های لازم امید داریم این پروژه آغاز و در زمان مناسب به اتمام برسد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها