خرم‌آباد – جام جم آنلاین- وزیر کشور گفت: مجوز ماده ۲۳ برای احداث سد معشوره بعنوان یکی از مطالبات مردم لرستان امروز صادر شد
خرم‌آباد – جام جم آنلاین- وزیر کشور گفت: مجوز ماده ۲۳ برای احداث سد معشوره بعنوان یکی از مطالبات مردم لرستان امروز صادر شد
کد خبر: ۱۴۴۶۱۹۱

به گزارش جام جم آنلاین لرستان احمد وحیدی در حاشیه شورای گفت گوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: اقدامات ارزشمندی در دولت سیزدهم در لرستان انجام و بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی راکد در این استان احیا شده است.
وی با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در حوزه صنعت، کشاورزی، آبزی پروری و دامپروری و گردشگری در این استان انجام شده است، افزود: برخی از تولیدات کشاورزی این استان تا چهار برابر نسبت به دوره های قبل افزایش حجم داشته و صادرات در استان رونق گرفته است.
وزیر کشور با اشاره بحث روان آب در این استان اظهار داشت: عمده ترین اقدامات در این استان باید در قالب آبخیزداری انجام شود که می تواند آبهای جاری در استان را برای فعالیت مورد نیاز بکارگیری و از خسارات احتمالی نیز جلوگیری کند که در دوستور کار دولت سیزدهم نیز قرار دارد.
وحیدی با اشاره به اینکه در پروژه راه آهن دورود - خرم آباد ۱۸ کارگاه فعال است، عنوان کرد: سرعت قطعه ای که در دستور کار است بسیار خوب و مابقی طرح نیز در حال مطالعه و برنامه ریزی قرار دارد.
وحیدی گفت: سد معشوره نیز از مطالبات و نیازمندی های این استان است که امروز مجوز ماده ۲۳ این طرح صادر شده و می تواند فعالیت سد را تسریع کند، چراکه از طرح های مورد تاکید رییس جمهوری است.
وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی ها برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند افزود: هیچ مشکلی در سطح کشور وجود ندارد و شرایط برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری در سطح کشور وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها