فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دو نفر از عاملان پشتیبان حمله به مقر نظامی شهرستان راسک به همت نیروی انتظامی در اجرای طرح رعد دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۴۴۶۰۵۰

به گزارش جام جم آنلاین،سردار دوستعلی جلیلیان  در مراسم اجرای طرح رعددر سطح استان گفت: بهمن ماه امسال با اجرای طرح‌های عملیاتی در اقصی نقاط استان  بیش از ۱۱ هزار نفر از متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با عنوان اینکه از این تعداد ۵۳ نفر از قاچاقچیان خرد و کلان مواد مخدر دستگیر شدند ادامه داد: این تعداد متشکل از هفت باند سازمان یافته بودند که متلاشی شدند؛ همچنین سه هزار و ۶۹۲ نفر از معتادان متجاهر و ۱۶۰ نفر خرده فروش مواد مخدر در این طرح دستگیر شدند که در مجموع ۲۳ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را داشتیم.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه در بهمن ماه ۲۳ نفر از فروشندگان و قاچاقچیان سلاح دستگیر شدند خاطر نشان کرد: تعداد ۳۳ نفر از اراذل و اوباش و ۴۱ نفر از سارقین مسلح نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: ۲۲۱ قبضه سلاح در بهمن ماه کشف شد که از ابتدای امسال تا کنون ۴۵ درصد افزایش کشفیات سلاح به ویژه سلاح‌های جنگی، خاص، تله‌های انفجاری، چاشنی و سلاح‌های نیمه سنگین داشته‌ایم.

وی از متلاشی شدن باند سازمان یافته‌ای که اخیرا در شهرستان زاهدان سرقت منازل شهروندان را انجام می‌دادند خبر داد و عنوان کرد: چهار نفر از گروهک‌ها و معاندان دستگیر شدند و همچنین سه نفر از قاچاقچیان مسلح که حین دستگیری با همکاران نیروی انتظامی درگیری مسلحانه داشتند به هلاکت رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد پنج نفر از اشرار مسلح و در مجموع در استان بیش از هزار نفر از سارقان دستگیر شدند که این رقم ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دستگیری سارقان در استان را نشان می دهد.

سردار جلیلیان عنوان کرد: بیش از پنج هزار لیتر انواع مشروبات الکلی در اجرای طرح رعد در سیستان و بلوچستان کشف شد. همچنین در این مدت سه نفر از عاملان شهادت سرباز نیروی انتظامی در حوزه جنوب استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حوزه کشفیات کالای قاچاق به‌ویژه سوخت از کشف بیش از ۶۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد و افزود: ۸۹ نفر از قاچاقچیان کلان سوخت در این حوزه دستگیر شدند.

وی از توقیف ۵۴ دستگاه خودرو‌های شوتی که برای شهروندان مخاطراتی ایجاد می‌کردند، خبر داد و افزود: پلاک برخی از این خودرو‌ها مخدوش بود و یا بعضی از آنها فاقد پلاک بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها