در مراسمی به مناسبت گرامیداشت میلاد با سعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) از ۲۵ نفر از فرهنگیان جانباز دوران جنگ تحمیلی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
کد خبر: ۱۴۴۵۹۳۷

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل آموزش و پرورش این استان در این آئین که به همت اداره امور شاهد و ایثارگران این اداره کل برگزار شد، گفت:معلمان جانباز، آزاده و ایثارگر پرچمداران صیانت از حریت، آزادگی، سلامت جسمی فکری و روانی نسل آینده ساز انقلاب و فرمانده هدایتگر دانش آموزان در میادین علمی و فرهنگی در عرصه جبهه جنگ نرم، هستند.
حسنعلی عزت خواه، از جانبازان به عنوان نماد اراده، مقاومت و پایداری در راه خدا یاد کرد و افزود: وجود پر برکت معلمان جانباز در بدنه نظام تعلیم و تربیت تجلی‌بخش تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب و زمینه ساز تحقق مدارس قوی در مسیر تربیت نسلی آرمانی، با ایمان و امید برای تقویت اقتدار و حفظ عزت ملی، در گفتمان جهانی است.
وی، خطاب به معلمان جانباز گفت: شما جانبازان سربازان ولایتمدار، فرماندهان مکتب مقاومت و شهیدان زنده و ایثارگر عرصه تعلیم و تربیت هستید که دیروز با نثار عضوی از پیکر خود در جبهه و جنگ، ادای دِین کردید و امروز با عمل به تکلیف در فرایند خطیر یاد دهی و یاد گیری، با تربیت نسلی مؤمن و انقلابی، برای سربلندی و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی جهاد می‌کنید.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره اموزش و پرورش استان هم در این مراسم گفت: خاطرات، فداکاری‌ها و جان فشانی‌های شما مانند چراغ راهی برای دانش آموزان امروز و نسل جوان است که می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر چشمگیری داشته باشد.
محمد شریف مجیدیان، خدمت کردن به جانبازان را بزرگترین نعمت اعطایی از طرف خداوند متعال دانست و افزود: حفظ شان و جایگاه جانبازان وظیفه همه ماست و ما در مجموعه آموزش و پرورش در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این آیین از جانبازان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها