مدیرکل امور مالیاتی استان قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه، چهار هزار میلیارد تومان از درآمد‌های مالیاتی تکلیفی در استان وصول شده است.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۶۹

به گزارش جام جم آنلاین،حسین نیروبخش با اشاره به افزایش ۱۸ درصدی وصول مالیاتی نسبت به مشابه سال قبل افزود: بر اساس برنامه بودجه، درآمد‌های مالیاتی استان قم در سال‌جاری چهارهزار و ۲۵۰ میلیارد تومان تعیین شده‌است که تا پایان سال کل مبلغ مورد نظر محقق می‌شود.

وی گفت: اداره کل مالیاتی استان در راستای تفویض اختیار صورت گرفته به مناسبت دهه مبارک فجر اقدام به بخشودگی جرائم مودیان حقیقی و حقوقی که تا پایان بهمن ماه اصل بدهی خود را پرداخت کنند، خواهد کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان افزود: این رقم برای اشخاص حقیقی به ازای هر سال یا دوره، تا ۵۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی (تجاری) تا ۲ میلیارد تومان است و مودیان برای استفاده از این فرصت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب مالیاتی استان مراجعه کنند.

نیروبخش با اشاره به تلاش‌های اداره‌کل مالیاتی قم برای بازگرداندن مالیات بر ارزش‌افزوده به استان گفت: در همین زمینه بخش قابل توجهی از هزینه‌های مدیریت شهری قم از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده تامین شده‌ است.

وی با بیان اینکه ۷۶ هزار و ۵۰۰ مودی مالیاتی در حوزه اشخاص حقیقی در استان قم حضور دارند افزود: ۴۳ درصد مودیان در اظهارنامه‌های خود مالیاتشان را صفر اعلام کردند که بر اساس تعامل مناسب مودیان با اداره کل امور مالیاتی استان، اظهارنامه هایشان تایید شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: مودیانی که مالیات آنها تا سقف یک میلیون تومان بوده ۱۲ درصد، مودیانی که مالیات آنها بین یک تا پنج میلیون بوده ۱۸ درصد، مودیانی که مالیات آنها بین پنج تا ۱۰ میلیون بوده ۱۰ درصد و مودیانی که مالیات آنها بیش از ۱۰ میلیون تومان است ۱۷ درصد از اظهارنامه‌های مالیاتی استان را به خود اختصاص داده‌اند.

newsQrCode
برچسب ها: قم مالیات وصول
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها