بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران از امروز آغاز می‌شود

به تماشای ویترین رسانه‌های ایران

نمایشگاه رسانه‌های ایران دوره پرفراز و نشیبی را گذرانده است. در روزگار رونق مطبوعات چاپی، اغراق نیست بگوییم این نمایشگاه جزو رویدادهای مهم فرهنگی ایران محسوب می‌شد و البته که روزگاری هم این نمایشگاه اساسا برگزار نشد.
کد خبر: ۱۴۴۵۷۱۰
 
برخی بر این باورند که مطبوعات دیگر اثرگذاری گذشته را ندارد و ظهور رسانه‌های نوین از مرجعیت رسانه‌ای مطبوعات کاسته اما کم نیستند کارشناسان حوزه رسانه و البته روزنامه‌نگارانی که معتقدند روزنامه‌ها و مجلات همچنان در بدنه جامعه تاثیرگذار است و مهم‌تر آن‌که بسیاری از رسانه‌های نوین از همین مطبوعات چاپی تغذیه می‌شود. هرچه باشد امروز بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران در حالی آغاز به کار می‌کند که این رویداد ۶ سال درمحاق بود وبرگزار نمی‌شد. برگزاری دوباره نمایشگاه رسانه‌های ایران از جهتی اهمیت دارد که نور امیدی به وضعیت رسانه‌های عمومی چاپی در ایران می‌تاباند؛ نشریاتی که برخلاف تصور برخی همچنان اعتبار دارد و می‌تواند منشأ تاثیرگذاری در جامعه باشد. 

۱- ۲۴ اردیبهشت ۱۳۷۳
با حضور ۲۰۰ نشریه به‌طور همزمان در تالار وحدت و محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۲- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۷۴
با حضور ۲۵۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۳- ۶ اردیبهشت ۱۳۷۵
با حضور ۳۰۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۴- ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۶
با حضور ۳۰۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۵- ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۷
با حضور ۵۰۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۶- ۱۰ اردیبهشت ۱۳۷۸
با حضور ۴۱۶ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۷- برگزار نشد 

۸- ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۰
با حضور ۵۷۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران / شعار؛ «مطبوعات و اقتدار ملی» 

۹- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۱
با حضور ۶۶۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران/  شعار؛ «مطبوعات؛ گفت‌وگو و تفاهم»

۱۰- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۲
با حضور ۹۱۱ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۱۱- ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۳
با حضور ۴۴۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران/  شعار؛ «مطبوعات؛ پرسشگری و پاسخگویی» 

۱۲- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۴
با حضور ۶۲۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران/ شعار؛ «مطبوعات، همبستگی ملی، مشارکت عمومی» 

۱۳- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۵
با حضور ۵۰۰ نشریه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران

۱۴- ۱۶ آبان ۱۳۸۶
با حضور ۴۱۲ نشریه در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

۱۵- ۲۶ آبان ۱۳۸۷
با حضور ۶۸۰ نشریه در مصلی تهران / شعار؛ «ارتقای محتوای مطبوعات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای»

۱۶- ۳ آبان ۱۳۸۸
با حضور ۸۰۰ نشریه در مصلی تهران 

۱۷- ۱۰ آبان ۱۳۸۹
با حضور ۱۶۰۰ نشریه در مصلی تهران 

۱۸- ۱۰ آبان ۱۳۹۰
با حضور ۱۲۰۰ نشریه در مصلی تهران / شعار؛ «جهاد اقتصادی، توسعه‌ کیفی و تهذیب رسانه»

۱۹- ۱۳ آبان ۱۳۹۱
با حضور ۸۳۰ نشریه در مصلی تهران / شعار؛ «رسانه، کلام صادقانه، نگاه منصفانه»

۲۰- ۱۷ آبان ۱۳۹۳
با حضور ۵۰۹ نشریه در مصلی تهران / شعار؛ «رسانه، آزادی مسئولانه»

۲۱- ۲۲ آبان ۱۳۹۴
با حضور ۵۶۷ نشریه در مصلی تهران / شعار؛ «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه»

۲۲- ۱۴ آبان ۱۳۹۵
با حضور ۶۷۰ نشریه در مصلی تهران 

۲۳- ۵ آبان ۱۳۹۶
با حضور ۱۰۰۰ نشریه در مصلی تهران 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها