اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی اظهار کرد :در حال حاضر ۴۲ هزار و ۷۰۰ خانوار با جمعیت ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر در استان تحت پوشش این نهاد هستند و از خدمات مستمر و غیر مستمر استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۶۴
نویسنده اسدالله ابراهیمی

محسن توحیدی صبح امروز (۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ ) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود : از مجموع افراد تحت پوشش بهزیستی استان، ۲۵ هزار و ۲۰۰ خانوار ماهانه مستمری دریافت می کنند و اکنون هیچ خانوار واجد شرایط در پشت نوبت نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد : در دو سال اخیر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای تجهیزات توان بخشی استان هزینه شده است که نسبت به دو سال گذشته ۴۸۹ درصد رشد داشتیم.

توحیدی افزود : در دو سال گذشته سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی، ایجاد سرویس بهداشتی و حمام هزینه شده است .

این مقام مسئول  در بخشی دیگر  از سخنان خود گفت :  همچنین در حال حاضر ۶۴ مرکز توان بخشی روزانه، شبانه، ویزیت در منزل در استان وجود دارد که هشت واحد این دو سال اخیر راه اندازی شده است و همچنین اکنون مجوز ۵ مرکز جدید داده شده که در آینده نزدیک  راه اندازی خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان با اعلام اینکه ، در سال ۱۴۰۰، ۳۰ هزار و ۱۲۸ نفر و سال ۱۴۰۱، ۴۳ هزار و ۷۶۳ نفر از کودکان سه تا شش سال غربالگری تنبلی چشم را انجام دادند اظهار کرد : اکنون ۹۸/۵ درصد کودکان غربالگری شنوایی نیز شده اند.

محسن توحیدی افزود :  این اداره کل در حوزه مسکن نیز احداث ۶۰۴ واحد مسکونی در برنامه دارد که تاکنون ۹۵ درصد هدف ما عملیاتی شده و در این راستا ۸۴ میلیارد تومان اعتبار بلاعوض دریافت کرده ایم.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در حوزه اشتغال نیز بیان کرد : در دوسال گذشته برای دو هزار و ۴۳۲ نفر ایجاد اشتغال صورت گرفت که در این مدت برای هزار و ۱۷۹ نفر شغل تثبیت شده است. و همچنین  از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ در دو سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها