اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ امام جمعه بجنورد گفت: نامزدها چهارچوب را رعایت کنند و از قائده نظام خارج نشوند و قوائد انتخاباتی را رعایت کنند که یکی از این قوائد رعایت قانون است.
کد خبر: ۱۴۴۵۶۵۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: تبلیغات باید سالم باشد و نامزدها از دادن وعده‌هایی که جزء وظایف یک نماینده نیست، خودداری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری ادامه داد: ستادهای انتخاباتی باید خط قرمزهای نظام جمهوری اسلامی را رعایت کنند، هنجار شکنی نکنند و برای رای آوردن نظام را به چالش نکشند.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی برای اثبات خود سیاه نمایی نکنند، اخلاق جزء چهارچوب است و باید رعایت کنند.

امام‌ جمعه بجنورد تاکید کرد: انتخابات مایه قدرت و آبروی نظام است.

وی به راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اشاره کرد و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی بسیار باشکوه بود و مردم در راهپیمایی برای حمایت از ولایت و عصبانی کردن دشمنان حضور یافتند و البته دشمنان نیز عصبانی شدند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به روز جوان گفت: حضرت علی اکبر(ع) در برابر فرمان پدر، تسلیم و در برابر دشمنان، شجاع بود.

وی افزود: جوانان ایران نیز ویژگی حضرت علی اکبر(ع) را دارند بطوریکه در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و از حرم دفاع کردند. ویژگی حضرت علی اکبر(ع)، حق مدار بودن است.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: ملت ایران، حق است و ۴۵ سال پای حق باقی مانده است. در جنگ هشت ساله و فتنه‌ها ایستادگی کرد و جبهه مقاومت از ایستادگی ملت ایران ایجاد شده است. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها