تلاش دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم برای همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت کردن در تصمیم گیری و دخیل شدن در سرنوشت کشور از ماه‌های قبل شروع شد و همچنان ادامه دارد.
تلاش دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم برای همراهی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین مشارکت کردن در تصمیم گیری و دخیل شدن در سرنوشت کشور از ماه‌های قبل شروع شد و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۴۴۵۵۰۵
نویسنده حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی

به تعبیر رهبر معظم انقلاب بمباران توپخانه دشمن برای جلوگیری از مشارکت مردم از سوی رسانه‌های شنیداری و دیداری و همچنین فضای مجازی شروع شد تا بواسطه این تکاپو‌ها بتوانند با القای بی اعتمادی مردم نسبت به نظام و انقلاب و القای ناکارآمدی و بزرگ نمایی ضعف‌ها و کوچک نمایی موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی مردم را نسبت به حضور در انتخابات و مشارکت سیاسی و تصمیم گیری درباره سرنوشتشان دچار تردید کنند و حتی عنوان می‌کردند که شرکت در انتخابات و نتیجه آن در سرنوشت جامعه ایران هیچ تاثیری ندارد. 
این حرکت که بعد از آشوب‌های سال گذشته شروع شد با تلاش مسئولان اجرایی کشور و همچنین براه افتادن جهاد تبیین براساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری در سراسر کشور و اقدامات موثر رسانه ملی در آگاهی بخشی به جامعه و تلاش مجددانه رسانه‌های طرفدار انقلاب اسلامی خنثی شد. از سویی دیگر اندیشکده‌های متعددی در سراسر کشور به تبیین و تشریح واقعیت‌های موجود و همچنین برملا ساختن نقشه‌های دشمن، این طرح‌ها و نقشه‌های مزورانه را نقش بر آب کردند. 
نتیجه این پیگیری‌ها و تلاش‌ها خالصانه نتیجه خود را در خلق حماسه مردم ولایی و طرفدار ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی بزرگ و شکوهمند ۲۲ بهمن نشان داد و این حضور حماسی حاکی از آن بود که مردم برغم همه تلاش‌های صورت گرفته، واکنش مثبتی به این نوع القائات و تبلیغات دشمنان نظام نشان ندادند و حاضر نشدند از آرمان‌های انقلاب دست بکشند و برغم وجود برخی از ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها حمایت کامل خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
از همین رو است که براساس داده‌های نظرسنجی‌های مراکز معتبر در ماه‌های اخیر میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو رشد قابل توجهی پیدا کرده است و این در حالی است که متاسفانه در داخل کشور برخی از رسانه‌های همسو با دشمن در جهت القای توهمات درباره کارآمدی نظام تلاش وسیعی و گسترده‌ای را انجام داده اند.
امیدواریم همان طور که تا الان شاهد حضور گسترده مردم در مناسبت‌های مختلف و حساس در کشور بودیم انشاالله مردم عزیز ما در پای صندوق‌های رای حضور جدی و مشارکت بالایی داشته باشند و به ندای رهبر انقلاب برای حضور گسترده پای صندوق‌های رای گوش فرادهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها