مدیر کل آموزش و پرورش در دریدار با فرمانده سپاه ثاراله کرمان:

حضور سپاه پاسداران و آموزش و پرورش درکنار هم اثر بخش و ارزشمند است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت روز پاسدار گفت: حضور سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در کنار هم اثر بخش و ارزشمند است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله به مناسبت روز پاسدار گفت: حضور سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در کنار هم اثر بخش و ارزشمند است.
کد خبر: ۱۴۴۵۱۲۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ رضا رضایی، در این دیدار رسالت آموزش و پرورش را پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تربیت نسلی دانست که بتواند بر آرمان‌های متعالی انقلاب مصرانه بایستد و تمام تلاش خودش را به عمل بیاورد.

وی گفت: امروز ائتلاف آموزش و پرورش با سایر ارکان نظام و انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری و اجتناب ناپذیر است و بر همین اساس حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آموزش و پرورش در مأموریت‌های محوله به عنوان یک اصل ارزشمند و اساسی مورد توجه است.

رضایی، با اشاره به حضور مؤثر سازمان بسیج فرهنگیان در بدنه آموزش و پرورش و وجود همکاری بسیار مؤثر و تنگاتنگی بین سپاه و آموزش و پرورش، گفت: در سازمان بسیج دانش آموزی این همکاری در برنامه‌های مؤثر و عالی تربیتی به وضوح مشهود و محسوس است، از جمله اردوی راهیان نور که به عنوان یک فعالیت تربیتی و عملیاتی مؤثر است که به لحاظ تربیتی تحولات عمیقی را در تعداد زیادی از دانش آموزان ایجاد کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اعزام حدود ۵ هزار دانش آموز استان به اردوهای راهیان نور دانش آموزی خوزستان بیان کرد: استان کرمان در زمینه اعزام دانش آموزان به اردو های راهیان نور خوزستان جز استان های برتر کشور است.

رضا رضایی، با اشاره به درخشش دانش‌آموزان استان در مسابقات ورزشی، قرآن و معارف اسلامی و کنکورسراسری در دو سال اخیر گفت: تربیت نسلی متعهد، کارآمد و در تراز جمهوری اسلامی ایران مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی از ساخت روزانه ۳ کلاس درس در استان کرمان در سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد و افزود: در دوسال اخیر عملیات ساخت ۱۰۴ مدرسه در استان به همت خیرین آغاز شده است.

رضایی، با اشاره به شهادت ۲۸ و مجروحیت ۱۲۰ دانش آموز و فرهنگی استان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: مدرسه شهدای دانش آموز استان در  ۲۵ بهمن ماه جاری در کرمان افتتاح می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها