اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی : مدیرعامل اترک اخیرا به دلیل بدهی حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در نهایت دستگیر شد .
کد خبر: ۱۴۴۴۹۸۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

حسین جعفرزاده شامگاه (۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲) در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: بالغ بر هزار مسابقه فوتبال و فوتسال در خراسان شمالی طی یک سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: نخستین استانی هستیم که مسابقات رده سنی ۸ تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ سال را به صورت لیگ مدارس فوتبال را برگزار کردیم.
رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی تصریح کرد: اکنون بالغ بر ۲۰ مدرسه فوتبال در استان فعال است؛ در تمامی رده‌ها مسابقات لیگ در جریان است که باعث توسعه فوتبال در خراسان شمالی شده است.
حسین جعفرزاده افزود: حدود ۵۰ داور ملی و بیش از ۱۰۰ مربی فوتبال در خراسان شمالی فعال هستند؛ آکادمی داوری برای نوجوانان به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدیرعامل تیم فوتبال اترک مورد ضرب و شتم قرار گرفت
وی در ادامه با تشریح آخرین وضعیت تیم اترک ،گفت: از سال اول که این تیم وارد استان شد، قراردادهای سنگینی منعقد شد که بدهی‌های زیادی به بار آورد.
وی با تشریح اتفاقاتی که بر این تیم طی چند سال اخیر گذشت، افزود: استانداری و نمایندگان مجلس از هیئت فوتبال خواستند که اجازه خروج اترک از خراسان شمالی داده شود.
رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: مدیرعامل اترک به تازگی به دلیل بدهی حتی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در نهایت دستگیر شد لذا شرایط تیم مساعد نبود.
جعفرزاده تصریح کرد: با این وضعیت در نهایت دو هفته دیگر تیم اترک در جدول باقی می‌ماند و سپس منحل می‌شد و آن زمان آبروی استان می‌رفت./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها