با توجه به هشدارهای جوی، نوبت صبح امروز مدارس شهرستان‌های چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان سیستان وبلوچستان غیرحضوری شد.
کد خبر: ۱۴۴۴۸۴۶

به گزارش جام جم آنلاین،بنابر اعلام روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان:به استناد اخطاریه سطح نارنجی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر تشدید بارندگی‌ها در حوزه جنوب و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌های شهرستان‌های چابهار، کنارک، زرآباد، دشتیاری و پلان، فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح این مناطق  امروز غیرحضوری شد.
د این اطلاعیه آمده است : در خصوص نحوه فعالیت مدارس این شهرستان‌ها و مناطق در نوبت عصر، موضوع از طریق اداره کل آموزش‌وپرورش استان رسانی خواهد شد.هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی : تشدید فعالیت سامانه بارشی در شهرهای ساحلی و ارتفاعات جنوبی استان

مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح امروز تا آخر وقت، برای چابهار، دشتیاری، زرآباد، فنوج، کنارک و ارتفاعات جنوبی سرباز، راسک، لاشار ، نیکشهر، قصرقند، رخداد رگبار باران، و رعدو برق، وزش تندباد و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.
حیدری توصیه کرد: از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها