مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛

۱۳ شهر کرمانشاه تنش آبی دارند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه؛

دعوت دادستان کرمانشاه برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی کرمانشاه برای حضور پر شور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به حضور کرد.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۶۳

جام جم آنلاین؛ حمیدرضا کریمی در آستانه ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عموم مردم ولایی و شهیدپرور استان کرمانشاه را برای شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن فراخواند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا 

در آستانه ۴۵ مین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم انقلابی که هزاران نفر در راه دستیابی به آن تقدیم شدند؛ درختی تنومند که به حقیقت با خون پاک شهدا آبیاری شده است.

اکنون هم که در چله دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم باز هم دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند که استمرار تقدیم شهدای امنیت و مردم بی‌گناه در مراسم با شکوهی چون سالگرد سیدالشهدای مقاومت؛ سردار شهید قاسم سلیمانی موئد این مدعی است.

آنچه مسلم است ایستادگی ملت شریف ایران به پای این نظام مقدس و وفاداری آنها به آرمان‌های ‌بنیان‌گذار کبیر انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری و در حکم پرتاب تیری به قلب دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اکنون در اوج اعتلا و پیشرفت است و به اذعان دشمنان به زودی به کشوری ابرقدرت تبدیل خواهد شد و صد البته همه هراس دشمنان از این شتاب روزافزون است برهمین اساس با تمام وجود به دشمنی علیه این نظام به پاخاسته‌اند هرچند که حضور همیشه در صحنه مردم پاسخی دندان‌شکن به آنها است.

اکنون که در آستانه برگزاری جشن شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم همه ملت ایران به‌ویژه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور کرمانشاه را به حضور گسترده و حماسی در یوم‌الله ۲۲ بهمن فرا می‌خوانم تا به یاد شهدای انقلاب، امنیت، سلامت و شهدای مظلوم غزه دین خود را به آرمان‌های آنها ادا و با بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها