نگاهی به فیلم «احمد» ساخته امیرعباس ربیعی

۲۴ ساعت طلایی فرمانده

بازیگر فیلم «احمد» در نشست خبری: نقش احمد یک چالش بزرگی برای من بود.این نقش بسیار مهمی بود که بازی کردم هم برای من مهم بود هم برای فیلم.آقای ربیعی در ابتدای فیلم اطلاعات زیادی در اختیار من قرار دادند تا بتوانیم نقش را آماده کنیم.یکی از سخت‌ترین کار‌ها نه به خاطر انجام دادن آن بلکه به خاطر مسئولیت آن بود.
کد خبر: ۱۴۴۴۶۱۰
تعداد بازدید : 11

کارگردان فیلم «احمد»: احمد کاظمی مدیر تراز جمهوری اسلامی است که خود را نوکر مردم می داند

تعداد بازدید : 8

امیرعباس ربیعی در نشست خبری: شهید کاظمی فرمانده شهیدی بود که خود را خرج مردم کرد خارج از حیطه مسئولیتی و تشیکلاتی؛ احساس کردم که نیاز امروز ماست.احساس کردم برای هم امروز جامعه و مدیران و هم برای امروز خودمان نیاز است به شخصیت شهید کاظمی پرداخته شود‌.

نویسنده فیلم «احمد»: کار کردن برای شهید کاظمی روزی من بود

تعداد بازدید : 8

رضا محبی نوری در نشست خبری:کار رو ی شخصیت های معاصر به خاطر اینکه مردم حافظه تصویری دارند کار سختی است. شهید کاظمی شخصیت حیرت‌انگیزی دارد و سرتاسر زندگی او درخشان است.

تدوینگر فیلم «احمد»: فیلم احمد در مونتاژ هنوز برای من تمام نشده؛ بعد از یک استراحت به لحاظ زمانی باید روی آن کار کنیم

تعداد بازدید : 5

4-5 ماهی که در فیلم احمد بودیم رسما انگار وسط میدان جنگ بودیم و کار نشد انجام می دادیم.کمترین کاری که در این پروژه انجام دادم کار تدوین بوده است.خیلی تلاش کردیم فیلم را به جشنواره برسیم.احساس می کنم کاراکتورهای فیلم احمد هنوز برای من تمام نشده است.

سخاوت دوست: با فیلم احمد دوباره داغ بم تازه شد

تعداد بازدید : 5

آهنگساز فیلم «احمد» در نشست خبری: به صورت عینی شاهد زلزله بم بودم و این فاجعه شبیه قیامت بود.امیدوارم توانسته باشم ذره ای از بار احساسی آن دوره را در موسیقی متجلی کرده باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها