رییس مجتمع آموزش عالی فنی ومهندسی اسفراین :

ضریب اشتغال مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین ۷۴ درصد است

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین _ رییس مجتمع آموزش عالی فنی ومهندسی اسفراین گفت: ضریب اشتغال در این مجتمع آموزشی ۷۴ در صد میباشد که در سطح کشور در جایگاه و رتبه خوبی قرار داریم.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۰۸
نویسنده اسدااله ابراهیمی

محمد حاتمی در نشست خبری اظهار داشت:این مجتمع آموزشی موفق به کسب رتبه عالی در بین دانشگاه های صنعتی کشور در رتبه بندی Isc شده است. وی ادامه داد: توانسته ایم گروه های آموزشی مصوب از دوگروه به ۱۰ گروه مصوب در هیات امنا را افزایش دهیم. حاتمی بیان اینکه ۳۰ مجوز جذب عضوهیات علمی تخصصی جدید در این مجتمع اخذ شده است یادآورشد: مجتمع آموزشی فنی مهندسی توانسته است مجوز دو رشته جدید کارشناسی مهندسی از شورای گسترش وزارت علوم و اخد مجوز تاسیس ۳ دانشکده از هیات امنا و سازمان اداری و استخدامی کشور را دریافت کند.

ضریب اشتغال مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین ۷۴ درصد استحاتمی برگزاری رویدادهای مهم کنفرانس های علمی، جشنواره اقوام و مسابقات ورزشی در اسفراین را از برنامه های این مجتمع آموزشی عنوان کرد. وی در خصوص تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی این مجتمع نیز گفت:تکمیل آزمایشگاه مرکزی،مهد کودک، نمازخانه و اتاق اساتید با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال تکمیل گردید است. وی همچنین در این باره توضیخ داد: پروژه ساختمان آموزشی ، ۵ طبقه از محل سفر ریاست جمهوری با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت میباشد./خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها