رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان :

نقش طرح های فناورانه در بهبود بهره وری موثر است

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ وزیر کشور در بدو ورود خود به خراسان شمالی روز ۱۸ بهمن ماه، در مصاحبه کوتاه با رسانه ها ، مشارکت گسترده مردمی در انتخابات را ضامن شکل گیری ایران قوی دانست و گفت: مجلس قوی به ایرانی قوی کمک می کند و این با مشارکت گسترده در انتخابات محقق می شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۵۰۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

دکتر وحیدی توصیه کرد فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای تبیین ضرورت مشارکت حداکثری و حضور گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نقش‌آفرینی کنند.
دکتر وحیدی در فرودگاه بجنورد اظهار کرد:انتخابات فرصت کم نظیری برای تصمیم گیری های کشور است و باید همه در آن مشارکت داشته باشند.
وزیر کشور در فرودگاه بجنورد مورد استقبال استاندار خراسان شمالی، معاونین استاندار و جمعی از مقامات نظامی و انتظامی قرار گرفت و پس از گفتگوی کوتاه با خبرنگاران، به همراه مسئولین استانی به دیدار حجه الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رفت و  ضمن دیدار با وی، نماز ظهر و عصر را در حسینیه ی سید الشهدای مصلای امام خمینی  به امامت نماینده ولی فقیه اقامه کرد و پس از آن برای افتتاح چندین پروژه صنعتی، با بالگرد راهی شهرستان گرمه شد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها