اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی : در قالب اعتبارات سال جاری تاکنون مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان برای عمران روستایی تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۹۹
نویسنده اسدالله ابراهیمی

هادی زارعی در نشست خبری صبح امروز، ۱۸ بهمن ماه با اشاره به اینکه ، این اعتبارات در حوزه آسفالت و سایر موضوع مرتبط با عمران روستایی هزینه می‌شوداظهار کرد: ۸۶ میلیارد تومان این اعتبارات از منابع ملی و حدود ۲۷ میلیارد تومان از منابع استانی تامین شده است.

وی اضافه کرد : این اعتبارات در کل سال مالی گذشته، ۱۹۷ میلیارد تومان بود که ۵۷.۵ میلیارد تومان از آن استانی و مابقی آن ملی و از اعتبارات قیر، دفتر مرکزی، سفر ریاست جمهوری بوده است.

زارعی گفت : تاکنون ۷۲ هزار سند واحدهای مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن خراسان شمالی  صادر شده که ۶۰۰۰ مورد از آن مربوط به ۲ سال گذشته است.

این مقام مسئول در ادامه تاکید داشت : در سال جاری  ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر ۱۷۳ روستا آسفالت شده است که این مقدار آسفالت معادل ۶۰ کیلومتر خیابان با معبر عرض هشت متر می‌شود.

تخصیص ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار عمران روستایی در استان

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی افزود  : ۷۲۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که ما به آن‌ها خدمات ارائه می‌دهیم. مطالعات طرح هادی ۷۲۲ روستا انجام شده، اما ۵۱۳ مورد از این روستاها اکنون نیازمند بازنگری طرح هادی هستند که ۲۳۰ مورد از آن‌ها انجام شده است. قرار است سالانه طرح هادی ۷۰ روستا بازنگری شود و در برنامه ۱۰ ساله تمام این بازنگری‌ها به اتمام برسد.

هادی زارعی همچنین از ساخت بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی توسط این مجموعه در استان خبر داد و اظهار کرد: ۳۳۲۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی توسط بنیاد مسکن در استان ساخته می‌شود که حدود ۲۰۰۰ واحد در قالب گروه ساخت و ۱۱۸۰ واحد توسط بنیاد ساخته می‌شود. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها