سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شده است

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور خبر داد:

انتقال دانش و یافته‌های تحقیقاتی به 900 بهره‌بردار نوری

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور از انتقال دانش و یافته های تحقیقاتی به 900 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان از ابتدای دی تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،هادی باقری با بیان اینکه هدف ترویج کشاورزی، رسیدن کشاورزی به سطح مطلوب و ارتقاء سطح زندگی کشاورزان است، گفت: از ابتدای دی ماه امسال تاکنون 900 بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان نور با حضور در کلاس ها و دوره های آموزشی از دانش و یافته های تحقیقاتی بهره مند شدند.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور با اشاره به اینکه برگزاری این دوره ها و کلاس ها موجب می شود بهره برداران از طریق آشنائی با پژوهش و فناوری بتوانند به صورت کاربردی با افزایش تولید و کاهش هزینه و کسب درآمد بیشتر سطح زندگی خود و خانواده را فراهم کنند، افزود: در این مدت 18 کارگاه آموزشی مزرعه ای با حضور 320 بهره بردار، 21 کلاس آموزشی با حضور 350 بهره بردار و 1 مورد بازدید ترویجی با حضور 30 نفر در روستاهای تحت پوشش مراکز 5 گانه این شهرستان برگزار شد.

 

وی آموزش انفرادی و چهره به چهره با شرکت 250 بهره بردار و 2 مورد نشست تخصصی با حضور 23 نفر را از اقدامات آموزشی و ترویجی این مدیریت و مراکز 5 گانه این شهرستان از ابتدای دی ماه امسال تاکنون برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها