بهزاد عبدی در نشست خبری انیمیشن «رویاشهر» در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر: چون موسیقی را به ذات خود دوست دارم و همه چیز وقتی بار درام به خود می‌گیرد بسیار ارزشمند است و دوست داشتم در این کار و در کنار این گروه دوست داشتنی باشم. بعد از همکاری‌های گذشته باز به من لطف داشتند و من هم تلاش کردم با فانتزی کار را همراه کنم و این انیمیشن نزدیک به ۵۰ دقیقه موسیقی اورجینال داشت.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۱۶
تعداد بازدید : 3

کارگردان انیمیشن «رویاشهر»: جهانسازی در فیلمنامه خیلی برایمان مهم بود

محسن عنایتی در نشست خبری انیمیشن «رویاشهر» در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر: روی اصل فیلمنامه ۶ ماه کار کردیم.اصول فیلمنامه را تا جایی که توانستیم مراعات کردیم.انتقادی که به انیمیشن ها دارم این است که خیلی وفادار به فیلمنامه نیستند و مخاطب را فقط کودک فرض می‌کنند.

تعداد بازدید : 2

کارگردان انیمیشن «رویاشهر»: شبکه نمادی در کار داریم که بر اساس آن نماد لباس کاراکترها و محیط را از پیش طراحی کردیم

محسن عنایتی در نشست خبری انیمیشن «رویاشهر» در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر: ما المان‌های شخصیت‌های پویانمایی را بر اساس آن طراحی کردیم و سعی کردیم همه آن را با توجه به همین برنامه ریزی کنیم.

تعداد بازدید : 3

کارگردان انیمیشن «رویاشهر» :دنبال سخت‌ترین ایده برای تولید پویانمایی رفتیم

تعداد بازدید : 24

محسن عنایتی در نشست خبری انیمیشن «رویاشهر» در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر:در گروه آینده‌نگار چالش طلب هستیم و در اکران انیمیشن قبلی ما یعنی «بنیامین» اتفاقات عجیبی افتاد که نتوانستیم بهره برداری لازم را داشته‌ باشیم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها