خرم آباد- جام جم آنلاین- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۲ هزار و ۹۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان طی هشت ماه  امسال به مرحله آماده سازی و عقد قرارداد رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک هزار و ۹۰۰ واحد بیشتر است.
خرم آباد- جام جم آنلاین- مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۱۲ هزار و ۹۷۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان طی هشت ماه امسال به مرحله آماده سازی و عقد قرارداد رسیده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل یک هزار و ۹۰۰ واحد بیشتر است.
کد خبر: ۱۴۴۳۹۵۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ، بهزاد شاکرمی  در جلسه شورای مسکن که در محل استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: در هشت ماه امسال چهار هزار و ۷۷۸ پروانه صادر شده است که ۹۸۲ پروانه نسبت به هشت ماه سال قبل پیشرفت داشته است.
وی افزود: تعداد چهار هزار و سه واحد در بخش پی کنی انجام شده که نسبت به قبل ۲ هزار و ۷۷۵ واحد بیشتر شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان یادآور شد: همچنین در بحث پروانه ها از مجموع هفت هزار و ۳۳۹ واحد، سه هزار و ۹۳۷ واحد پروانه صادر شده است ، ولی چهار هزار و ۵۴۶ پروانه بنا به دلایلی که باید در جلسه ای تخصصی بررسی شود، صادر نشده است.
شاکرمی در خصوص طرح ۷۱۵ واحدی نیز گفت: در این طرح برای ۲ بلوک ۴۰ واحدی اسکلت آن به اتمام رسیده اما هنوز پروانه آن صادر نشده است، ۶۷۵ واحد آن با توجه به در پیش بودن سفر رییس جمهور آماده و در همان زمان افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: ۵۸ هزار و ۱۴۵ واحد در برش ۲ ساله سهمیه احداث مسکن استان لرستان است که در این برش، ۲۴ هزار و ۸۳۱ واحد تعهد داریم که هفت هزار و ۳۳۹ واحد را شروع کرده ایم.
مدیر کل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: اما تا پایان سال امکان اینکه به ۱۲ یا ۱۳ هزار واحد برسیم، وجود دارد و با توجه به اینکه در برش استانی عقب هستیم، می توانیم تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۳ این عقب ماندگی را جبران کنیم.
شاکرمی یادآور شد: طی دوره چهار ساله سهمیه استان در ساخت مسکن ۱۱۶ هزار و ۲۹۰ واحد است که از این میزان، ۴۹ هزار و ۶۶۳ واحد حمایتی ، ۲۲ هزار و ۷۳ واحد خودمالک شهری، ۱۶ هزار و ۵۵۴ واحد بازآفرینی شهری و ۲۸ هزار مسکن روستایی است.
وی اضافه کرد: برای ساخت در حوزه حمایتی تاکنون ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر متقاضی واجد شرایط چهار شرط و ۱۱۶ هزار و ۷۷۹ واحد متقاضی سه شرط هستند که برنامه ریزی مسکن بر اساس افراد واجد شرایط سه شرط است.
شاکرمی با بیان اینکه شرط چهار به سکونت افراد مربوط است، افزود: بطور مثال کسی متقاضی مسکن در خرم آباد است، اما ساکن آن نیست، برای این بخش سه هزار و ۲۰۰ هکتار زمین تامین شده و یک هزار و ۷۵۴ هکتار در دست تهیه طرح است و به اینصورت که هزار و ۳۱۵ هکتار مربوط به الحاقات و ۴۳۹ هکتار مربوط به شهرک هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها