مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ دستگاه ناوگان اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۴۳۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، لطف‌الله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴۶۵ هزار و ۵۷۱ تن کالا توسط ۲۱ هزار و ۵۹۸ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار صادر شده، اظهار کرد: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که حدود ۳۸۳ هزار تن کالا صادر شده بود، افزایش ۲۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی افزود: عمده کالاهای صادر شده انواع کاشی، فلفل، نمک، شیشه، سنگ‌های ساختمانی و سیب زمینی بوده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته ۲۴ هزار و ۷۲۴ تن کالا توسط هزار و ۲۳۳ دستگاه کامیون وارد مرز بیله سوار شده است، ادامه داد: ۸۵ درصد از این کالاها توسط کامیون‌های ایرانی، ۸ درصد توسط کامیون آذری و ۷ درصد نیز توسط کامیون سایر ملیت‌ها وارد مرز بیله سوار شده‌است.

بابایی تصریح کرد: در این مدت ترانزیت ورودی ۳۳۶ هزار و ۵۲۵ تن کالا بوده که این میزان توسط ۱۵ هزار و ۶۴۷ دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت ورودی شده‌است.

وی خاطرنشان شد: مقدار ۲۸۰ هزار و ۵۲۱ تن کالا توسط ۱۲ هزار و ۷۲۷ دستگاه کامیون ایرانی، ۱۹۵ هزار و ۷۸۰ تن کالا توسط ۸ هزار و ۳۷۴ دستگاه کامیون آذری، ۳۰ هزار و ۶۵۶ تن کالا توسط ۲ هزار کامیون ترکیه و ۶ هزار و ۸۵۳ تن کالا نیز توسط ۳۲۷ دستگاه کامیون سایر ملیت‌ها از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده‌است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار بیان کرد: در ۱۰ ماهه گذشته ۱۰۹ هزار و ۵۱۹ دستگاه ناوگان اعم از پرو خالی در مرز بیله‌سوار تردد کرده‌اند که از این تعداد ۵۹ هزار و ۴۸۵ دستگاه وارد و بیش از ۵۰ هزار دستگاه نیز از مرز خارج شده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها