«نهضت ملی مسکن» با جیب مردم نمی خواند
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛

«نهضت ملی مسکن» با جیب مردم نمی خواند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با شروع بارش ها از بامداد روز جمعه 13 بهمن ماه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای استان، یکهزار و 935 کیلومتر برفروبی تا صبح امروز شنبه انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با شروع بارش ها از بامداد روز جمعه 13 بهمن ماه در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای استان، یکهزار و 935 کیلومتر برفروبی تا صبح امروز شنبه انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۴۳۸۶۵
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، عادل مصدقی با اعلام این مطلب اظهار داشت: ظرف 48 ساعت گذشته 165 ساعت بارش برف در محورهای کوهستانی و 23 ساعت بارش باران در پایین دست به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به تداوم عملیات برفروبی و راهداری زمستانه درمحورها تصریح کرد: 752 تن شن و نمک برای این عملیات تاکنون مصرف شده و 174 نیرو و 106 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین راهداری پای کار بودند.
مصدقی با بیان اینکه بارش برف تردد در محورهای کوهستانی گرگان به شاهرود(توسکستان) و آزادشهر به شاهرود(خوش ییلاق) را از سمت سمنان و محور جنگل گلستان به بجنورد را از گردنه امین ا... را مسدود و غیرممکن کرده است، خاطرنشان کرد: اکیپ های راهداری در این محورها در حال فعالیت هستند و تا ساعاتی دیگر تردد در آنها برقرار می شود.
وی با بیان اینکه بارش برف به ارتفاع 50 سانتی متر نیز در برخی محورهای کوهستانی استان از جمله درازنو در کردکوی و خوش ییلاق رسیده است، گفت: با توجه به اینکه اولویت راهداران، بازنگهداشتن محورهای شریانی و اصلی بوده  اما مشکلی در محورهای فرعی و روستایی استان نیز بوجود نیامده و در همه این محورها تردد با احتیاط در جریان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ادامه داد:برابر آمار دریافتی از مرکز مدیریت راههای استان در روز جمعه 14 هزار تماس با تلفن 141 برقرار شده  که خواهان دریافت اطلاعات از وضعیت راههای استان بودند.
مصدقی به هم استانی ها و کاربان جاده ای توصیه اکید کرد که از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما نکات ایمنی را رعایت و وسایل گرمایشی و تجهیزات زمستان بویژه زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را آموزش ببینند.
وی یادآورشد: تلفن گویای 141 طی شبانه روز در خدمت کاربران جاده ای برای اعلام وضعیت راهها و جاده هاست.
استان گلستان بالغ بر 5 هزار و 251 کیلومتر انواع راه دارد که یکهزار و 700 کیلومتر آن برفگیر است.
محورهای کوهستانی استان شامل درازنو، توسکستان، خو ش ییلاق، اولنگ، گلیداغ، افراتخته، دوزین و جنگل گلستان می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها