یک نماینده مجلس:

تحولات امروز جهان در تداوم انقلاب اسلامی است

یک نماینده مجلس با بیان اینکه امام راحل عامل تحول در ایران بودند، گفت: تغییر و تحول امروز جهان فرگرفته از انقلاب اسلامی است.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه امام راحل عامل تحول در ایران بودند، گفت: تغییر و تحول امروز جهان فرگرفته از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۸۶

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه امام راحل عامل تحول در ایران بودند، افزود: تا تحول و دگرگونی در میان انسان‌ها ایجاد نشود، تغییری در جوامع بوجود نمی‌آید.

 وی افزود: تغییر و تحول امروز جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

میرتاج الدینی با بیان اینکه دوران ستمشاهی، دورانی سراسر خفقان و تهدید برای مبارزه بود، گفت: امام در آن شرایط و در حالی که در ابتدای نهضت خود از کودکان در گهواره به سربازان آینده نهضت خود یاد کرده بود، روز‌های تبعید را با ارتباط با مردم طی کرد و این مبارزه فراگیر هرگز خاموش نشد تا به انقلاب اسلامی شکوهمندی منتج شد که جهان را تحت تأثیر قرار داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس تداوم انقلاب اسلامی را نیز در گروی توجه به اندیشه امام خمینی و نیز تداوم پیوند میان مردم و رهبری برشمرد و گفت: وصیت نامه سیاسی و الهی امام راحل پیش روی ما است و عمل به وصایای او می‌تواند در تمام مسیرها، راهگشای ما باشد.

وی اجرای عدالت، مقاومت در برابر زیاده‌خواهان، توجه به خواست و اراده مردم، کارآمدی نظام اسلامی، دفاع از مظلوم، جایگزینی نظم ناعادلانه فعلی با نظمی عادلانه و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین را از جمله آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست که در حد قابل قبولی محقق شده‌اند و افزود: گرامیداشت دهه فجر نیز در حقیقت، جشن و بزرگداشت این پیروزی‌ها و دستاوردهاست.

میرتاج الدینی گفت: همه از هر سلیقه و نگاهی باید خود را صاحب این ایام بدانند.

وی همچنین اثرگذاری و امیدآفرینی الگوی انقلاب اسلامی را از جمله دلایل کینه دشمنان نسبت به این انقلاب و نظام برآمده از آن دانست.

میرتاج الدینی گفت: معمولاً مردم با فرهنگ، سرزمین و جغرافیای خاص منشأ تحولات تاریخی می‌شوند و انقلاب اسلامی نشان داده از چنین ظرفیتی برخوردار است و آن را در ۴۵ ساله اخیر نشان داده است.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران حرف برای گفتن دارد و دارای آرمان است و توان و قدرت جذب مردم و سربازگیری در منطقه و جهان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها