مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: سهمیه طرح ملی مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این استان با اجرای موفق تعهدات سال گذشته به هفت هزار و ۵۰۰ واحد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۶۶

بهخ گزارش جام جم آنلاین،حامد کیخسروی گفت: سهمیه سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی چهار هزار و ۱۰۰ واحد بود که این نهاد با معرفی ۱۰۸ درصد متقاضیان به بانک و عقد قرارداد با ۹۴ درصد متقاضیان برای ساخت مسکن کارنامه درخشانی کسب کرد.
وی افزود: برابر سهمیه جدید ابلاغ شده به هر واحد مسکونی روستایی احداث شده برابر نقشه و الگوی اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام با بهره پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه شد و اظهار کرد: اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی جزو پنج استان برتر کشور است.
وی میانگین مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و ادامه داد: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری و معادل ۶۴ درصد است.
کیخسروی همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون بیش از ۶۵ هزار واحد از این واحد‌های مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها